Vis mig din altan !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Røverdatter

Maja_4000 skriver:

Haha Okay :b

Vi har solgt vores altanvogn , for den fyldte for meget

Det lyder som en god plan

Sover jeres pige så ikke ude, eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Maja_4000

Himmelsmil skriver:

Det lyder som en god plan

Sover jeres pige så ikke ude, eller hvordan?

Nej , efter hun startede i vs var det jo kun i weekenderne .. Og der sover hun ganske fint i sin seng på værelset

Anmeld

23. marts 2012

Savannah

Rigtig god tråd.. Min er desværre ikke værd at vise frem! weberen fylder ret meget derude, men vil gerne gøre den rar her til foråret.

Vil gerne have et nyt cafésæt, men kan ikke rigtig finde noget hvor stolene er gode  
Havde ellers kigget på dette som er rigtig fint.. http://www.jysk.dk/165/753/700/3711836/a/catalog-sales

Vil i øvrigt gerne have noget afskærmning op, så der ikke er frit udsyn fra gaden.. Nogle forslag??

Mvh Caroline

Anmeld

24. marts 2012

Maja_4000

Sally-Slingshot skriver:

Rigtig god tråd.. Min er desværre ikke værd at vise frem! weberen fylder ret meget derude, men vil gerne gøre den rar her til foråret.

Vil gerne have et nyt cafésæt, men kan ikke rigtig finde noget hvor stolene er gode  
Havde ellers kigget på dette som er rigtig fint.. http://www.jysk.dk/165/753/700/3711836/a/catalog-sales

Vil i øvrigt gerne have noget afskærmning op, så der ikke er frit udsyn fra gaden.. Nogle forslag??

Mvh Caroline

Jeg ved at Ikea har noget afskærmning , prøv at se på deres hjemmeside under "udendørs"

Vi må DESVÆRRE ikke grille på altanen , så det problem har vi ikke (; Hehe

Jeg har prøvet at sidde på de stole der , og synes ikke man sidder så godt , men det er jo en smagssag Det er i hvert fald rigtig fint

Anmeld

26. marts 2012

Savannah

Maja_4000 skriver:

Jeg ved at Ikea har noget afskærmning , prøv at se på deres hjemmeside under "udendørs"

Vi må DESVÆRRE ikke grille på altanen , så det problem har vi ikke (; Hehe

Jeg har prøvet at sidde på de stole der , og synes ikke man sidder så godt , men det er jo en smagssag Det er i hvert fald rigtig fint

Fedt, det tjekker jeg lige! Tak.

Øv det er træls, ved faktisk ikke om vi må  Vi har ikke fået noget afvide om det og ingen har brokket sig og vi grillede næsten alle dage vejret tillod det, sidste år.
Men jeg er nu også lidt træt af dens størrelse, så overvejer en Smokey Joe.. De findes også i meget pyntelige farver

Ja det er nemlig flot, men synes heller ikke de ser gode ud så du har helt sikkert ret. Fortsætter min søgen

God sommer på altanen til dig.. Mvh Caroline.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.