Vis mig din altan !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.529 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

Maja_4000

Ja , som overskriften siger: Vis mig din altan !

Vi flyttede i efteråret og har derfor kun brugt altanen til opbevaring :b Men NU skal der gøres noget ved den ! Så jeg søger en masse inspiration til at gøre den hyggelig .. 

Kom også gerne med links vil webshops med (ikke for dyre) altankasser , borde , stole , krukker osv. osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej, vi har også lige fået altan. Købte altankasser online fra en websshop der hedder Hagir.dk  Deres altankasser er en del billigere end hvad jeg kunne finde andre steder.

Ellers så har jeg bl.a. søgt på altaner på google under billeder så kommer der en masse flot frem til inspiration. Desuden har jeg været inde på diverse hjemmesider for at få styr på årstidens blomster, gødning, dræn osv.

Har desværrre ingen billeder, men vi har købt en masse blandende forårsblomster bl.a. stedmorblomster, perlehyacint, mini påskelilje, juleroser og egeføg.

Så vil vi købe et klapbord og et par farverige klapstole. Desuden skal vi have et par krukker til krydderurter.

Håber det inspirerer dig lidt

Anmeld

18. marts 2012

Maja_4000

Roselil skriver:

Hej, vi har også lige fået altan. Købte altankasser online fra en websshop der hedder Hagir.dk  Deres altankasser er en del billigere end hvad jeg kunne finde andre steder.

Ellers så har jeg bl.a. søgt på altaner på google under billeder så kommer der en masse flot frem til inspiration. Desuden har jeg været inde på diverse hjemmesider for at få styr på årstidens blomster, gødning, dræn osv.

Har desværrre ingen billeder, men vi har købt en masse blandende forårsblomster bl.a. stedmorblomster, perlehyacint, mini påskelilje, juleroser og egeføg.

Så vil vi købe et klapbord og et par farverige klapstole. Desuden skal vi have et par krukker til krydderurter.

Håber det inspirerer dig lidt

Jo , tak

Den side må jeg lige kigge på (: Hvor stor er jeres altan ?

Anmeld

18. marts 2012

Sifling

Uh, jeg følger lige med.. Vi flyttede også i efteråret, og er SÅ klar til at lave altanen om til en "have"

Anmeld

18. marts 2012

Maja_4000

Sifling skriver:

Uh, jeg følger lige med.. Vi flyttede også i efteråret, og er SÅ klar til at lave altanen om til en "have"

Hehe .. Det er nemlig også det mit projekt går ud på

Anmeld

19. marts 2012

Maja_4000

19. marts 2012

eliasogmor

Maja_4000 skriver:

Vi flyttede i efteråret og har derfor kun brugt altanen til opbevaring :b Men NU skal der gøres noget ved den ! Så jeg søger en masse inspiration til at gøre den hyggelig .. 

Kom også gerne med links vil webshops med (ikke for dyre) altankasser , borde , stole , krukker osv. osv.

vi har en åben altan ned til haven.... er dog ikke helt færdig... med blomster osv.... men her er 2 billeder..... jeg har i skuret nogle farvet blomster kasser... og nogle alm.. og en zink balje som skal op og stå på den gra afsats.. og enten skal jeg finde en parasol det passer til bredden, eller have sat det sol sejl op som vi købte sidste år...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2012

Maja_4000

eliasogmor skriver:

vi har en åben altan ned til haven.... er dog ikke helt færdig... med blomster osv.... men her er 2 billeder..... jeg har i skuret nogle farvet blomster kasser... og nogle alm.. og en zink balje som skal op og stå på den gra afsats.. og enten skal jeg finde en parasol det passer til bredden, eller have sat det sol sejl op som vi købte sidste år...

Hvis bare min altan var så stor ! Hehe

Det ser rigtig hyggeligt ud (:

Anmeld

19. marts 2012

eliasogmor

Maja_4000 skriver:

Hvis bare min altan var så stor ! Hehe

Det ser rigtig hyggeligt ud (:

da jeg boede i lejlighed... havde jeg et te-bord med 2 stole...en sandkasse og masser af planter... sommerfugle på vinduerne... har desværre ingen billeder tror jeg....

Anmeld

19. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Maja_4000 skriver:

Jeg har et lille bord med en krukke og 2 lanterner i hjørnet. Så har jeg 4 altankrukker - ikke kasser, som hænger ud over altanen, har 3 kræmmerhuse på væggen og et dejligt cafe sæt 

Mit problem er så at jeg hvert år døjer med at få tingene til at blomstre ordentligt, jeg må vælge nogle forkerte planter. Eller også er det det dårlige sommervejr som vi har.

Måske nogle der har et bud på gode sommerplanter, de må gerne være vinterhårdføre  Jeg har eftermiddags- og aftensolen - når den er der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.