Vis mig din altan !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Norman skriver:

Jeg har et lille bord med en krukke og 2 lanterner i hjørnet. Så har jeg 4 altankrukker - ikke kasser, som hænger ud over altanen, har 3 kræmmerhuse på væggen og et dejligt cafe sæt 

Mit problem er så at jeg hvert år døjer med at få tingene til at blomstre ordentligt, jeg må vælge nogle forkerte planter. Eller også er det det dårlige sommervejr som vi har.

Måske nogle der har et bud på gode sommerplanter, de må gerne være vinterhårdføre  Jeg har eftermiddags- og aftensolen - når den er der 

Nu tog jeg lidt billeder  Hov kan da se at jeg glemte at at jeg også har 3 lanterne oppe ved altankrukkerne, der har jeg proppet havelys i så der er rigtig gang i dem når de bliver tændt - og vildt hyggelige .

Glæder mig til at få blomster ud, så er det meget mere hyggeligt  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Maja_4000

Norman skriver:

Nu tog jeg lidt billeder  Hov kan da se at jeg glemte at at jeg også har 3 lanterne oppe ved altankrukkerne, der har jeg proppet havelys i så der er rigtig gang i dem når de bliver tændt - og vildt hyggelige .

Glæder mig til at få blomster ud, så er det meget mere hyggeligt  

Det ligner vores altan , vi har bare ikke den der metal-ting som man kan hænge ting på , vores er mur hele vejen op  

Og vi har samme cafesæt Hehe

Hvor har du købt de der på væggen ? De er til blomster , ikk ? :b

Og hvad er havelys ?

Anmeld

19. marts 2012

spj

Vi har lige fået altan på i efteråret. Glæder mig helt vildt til at tage den i brug.

Vi har set et altanbord i IKEA som vi skal have. Det kan klappes sammen, så det ikke fylder særlig meget i dagligdagen, men der er stadigvæk plads til at sætte lidt på, også kan det blive ret stor til hvis man skal sidde og spise flere personer. Det koster 599.
De har også nogle smarte små krukker til at hænge på gelænderet og altankasser.

Anmeld

19. marts 2012

Maja_4000

spj skriver:

Vi har lige fået altan på i efteråret. Glæder mig helt vildt til at tage den i brug.

Vi har set et altanbord i IKEA som vi skal have. Det kan klappes sammen, så det ikke fylder særlig meget i dagligdagen, men der er stadigvæk plads til at sætte lidt på, også kan det blive ret stor til hvis man skal sidde og spise flere personer. Det koster 599.
De har også nogle smarte små krukker til at hænge på gelænderet og altankasser.

Det har jeg godt kigget på .. Det er super smart det bord

Vores altan-kant er desværre for bred til de ting IKEA har .. Vores er en murkant nemlig :/

Anmeld

19. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Maja_4000 skriver:

Det ligner vores altan , vi har bare ikke den der metal-ting som man kan hænge ting på , vores er mur hele vejen op  

Og vi har samme cafesæt Hehe

Hvor har du købt de der på væggen ? De er til blomster , ikk ? :b

Og hvad er havelys ?

Jeg har fået dem af min mor, men tror altså nemt at du kan få dem diverse steder, du skal nok bare holde øje med dem  Og jo de er til blomster, de er så fine når der er blomster i.

Havelys (noget jeg kalder dem) er lys med meget stor væge så de kan stå imod blæst og sådan  

Anmeld

19. marts 2012

spj

Maja_4000 skriver:

Det har jeg godt kigget på .. Det er super smart det bord

Vores altan-kant er desværre for bred til de ting IKEA har .. Vores er en murkant nemlig :/

Ja, det er nemlig bare smart.

Nåh øv, kan man så ikke finde nogen man kan skrue op på væggen?

Anmeld

19. marts 2012

Maja_4000

spj skriver:

Ja, det er nemlig bare smart.

Nåh øv, kan man så ikke finde nogen man kan skrue op på væggen?

Jo , de er bare ret dyre synes jeg  Men vi har nogle altankasser som skal hænge på kanten .. Skal bare lige finde nogle ophæng som ikke skal skrues fast Hehe

Anmeld

23. marts 2012

Maja_4000

Ej , der må da være flere på baby.dk som har altan ?

Anmeld

23. marts 2012

Røverdatter

Ej , der må da være flere på baby.dk som har altan ?

Vores er så grim og betonagtig at jeg ikke har taget noget billede af den

Kan beskrive for dig; at den er af beton, har et klap-sammen bord og to grimme stole. Men lige for tiden står vores altanbarnevogn derude - altanen er omkring 2 kvadratmeter. Så det er egentlig det..

Håber du finder inspiration

EDIT: Dermed ikke sagt er det ikke er fedt med altan! ELSKER at stå/sidde ude på vores altan - især nu her, i solen .. mmmmh

Anmeld

23. marts 2012

Maja_4000

Himmelsmil skriver:

Vores er så grim og betonagtig at jeg ikke har taget noget billede af den

Kan beskrive for dig; at den er af beton, har et klap-sammen bord og to grimme stole. Men lige for tiden står vores altanbarnevogn derude - altanen er omkring 2 kvadratmeter. Så det er egentlig det..

Håber du finder inspiration

EDIT: Dermed ikke sagt er det ikke er fedt med altan! ELSKER at stå/sidde ude på vores altan - især nu her, i solen .. mmmmh

Haha Okay :b

Vi har solgt vores altanvogn , for den fyldte for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.