Var det måske forkert af mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

Ja jeg var nemlig bange for at der var et eller andet med ham..

Puha, kan slet ikke klare når børn ligger sådan et sted og sover og der ingen voksne er i nærheden

Det skal de bare slet ikke !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Tak..

Specielt på kennedy... Hvor der er så mange mystiske mennesker .

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

Mom In The Making skriver:

Skidt pyt med hvad de andre tænker, de havde ikke en omsorgsfuld tanke med sig da de tog afsted i dag. Det havde du.. og det er GODT!

Jeg får bare rigtig ondt i maven når jeg ser bør på den måde.. så kunne ikke bare lade ham ligge der for sig selv

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Det skal de bare slet ikke !

Nej lige præcis

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Specielt på kennedy... Hvor der er så mange mystiske mennesker .

Ja der er nemlig mange specielle typer dernede hele tiden

Anmeld

18. marts 2012

MomInTheMaking

An&Jo skriver:

Jeg får bare rigtig ondt i maven når jeg ser bør på den måde.. så kunne ikke bare lade ham ligge der for sig selv

Så gjorde du jo også hvad der føltes helt rigtig for dig.

Anmeld

19. marts 2012

Pikku Myy

Hvis det var mig der havde overværet scenariet du beskriver, havde jeg nok ikke set det som at du var omsorgsfuld, men mere at du ville have ham fjernet - hvorfor ville være mig et mysterium, men der er så mange der udviser foragt over for de der fx bliver nødt til at sove på en bænk...

Hvis det var mig, havde jeg nok selv henvendt sig til ham og spurgt om alt var iorden.

Anmeld

19. marts 2012

An&Jo

Pikku Myy skriver:

Hvis det var mig der havde overværet scenariet du beskriver, havde jeg nok ikke set det som at du var omsorgsfuld, men mere at du ville have ham fjernet - hvorfor ville være mig et mysterium, men der er så mange der udviser foragt over for de der fx bliver nødt til at sove på en bænk...

Hvis det var mig, havde jeg nok selv henvendt sig til ham og spurgt om alt var iorden.

nu var det jo altså en lille dreng der lå der.. Havde det været en voksen mand havde jeg nok været ligeglad..

Grunden til at jeg ikke selv gik derhen er fordi at man aldrig ved hvordan de reagerer, og jeg stod altså alene med min egen lille søn på 2 år..
Jeg gjorde det jo ikke fordi jeg ville have ham fjernet, jeg skulle bare være sikker på at nogen var opmærksomme på ham, og at han havde det godt..

Anmeld

19. marts 2012

Pikku Myy

An&Jo skriver:

nu var det jo altså en lille dreng der lå der.. Havde det været en voksen mand havde jeg nok været ligeglad..

Grunden til at jeg ikke selv gik derhen er fordi at man aldrig ved hvordan de reagerer, og jeg stod altså alene med min egen lille søn på 2 år..
Jeg gjorde det jo ikke fordi jeg ville have ham fjernet, jeg skulle bare være sikker på at nogen var opmærksomme på ham, og at han havde det godt..

Jeg tror du misforstår mig - jeg er helt med på at dine intentioner var af de rigtige, men hvis det var mig der havde stået og set dig gå ind i informationen for at hente nogen der kunne tage sig af ham, ville jeg nok have misforstået dine intentioner... Det var en kommentar til hvordan de omkringstående reagerede...

Anmeld

19. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes da du gjorde det helt rigtige! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.