Var det måske forkert af mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.639 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

An&Jo

Vi har lige siddet inde i Kennedy arkaden i en halv time for at vente på en bus, imens vi sidder der lægger jeg mærke til en dreng på omkring de 12 år måske, han ligger på en bænk og sover og han lignede en der havde lagt der længe..
Jeg gik så ind i kundecenteret og gjorde opmærksom på det og en medarbejder gik ud til ham..
Han ventede så på en bus fandt de ud af, men han lignede en med de værste tømmermænd og han var drøn træt..

Var det forkert af mig at blande mig og "sladre" om ham?? De andre omkring ham virkede overrasket over at jeg havde hentet en medarbejder nemlg, så bliver lidt i tvivl om, om jeg skulle have blandet mig udenom??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

MomInTheMaking

An&Jo skriver:

Vi har lige siddet inde i Kennedy arkaden i en halv time for at vente på en bus, imens vi sidder der lægger jeg mærke til en dreng på omkring de 12 år måske, han ligger på en bænk og sover og han lignede en der havde lagt der længe..
Jeg gik så ind i kundecenteret og gjorde opmærksom på det og en medarbejder gik ud til ham..
Han ventede så på en bus fandt de ud af, men han lignede en med de værste tømmermænd og han var drøn træt..

Var det forkert af mig at blande mig og "sladre" om ham?? De andre omkring ham virkede overrasket over at jeg havde hentet en medarbejder nemlg, så bliver lidt i tvivl om, om jeg skulle have blandet mig udenom??

Jeg synes det er fint du "blandede" dig. Du satte jo ikke himmel og hav i bevægelse, men viste omsorg for dine medmennesker, havde det nu drejet sig om en dreng der rent faktisk havde et "problem" ville du jo have været en "helt" hehe.

Så kan det godt være du i denne omgang tog fejl og at han blot var en træt dreng der ventede på bussen, men du gjorde opmærksom på ham ud af omsorg. og det er der vidst ikke noget dårligt i.

Min mening.

Anmeld

18. marts 2012

Troldemommi

Jeg syntes du har gjort det rigtige, det er ikke rigtigt at en 12 årig dreng skal ligge og sove på den måde.

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

Mom In The Making skriver:

Jeg synes det er fint du "blandede" dig. Du satte jo ikke himmel og hav i bevægelse, men viste omsorg for dine medmennesker, havde det nu drejet sig om en dreng der rent faktisk havde et "problem" ville du jo have været en "helt" hehe.

Så kan det godt være du i denne omgang tog fejl og at han blot var en træt dreng der ventede på bussen, men du gjorde opmærksom på ham ud af omsorg. og det er der vidst ikke noget dårligt i.

Min mening.

Tak.. Det er rart at få afvide.. Folk kiggede bare virkelig underligt på mig..
Men jeg synes det så så forkert ud at han bare lå der..

Anmeld

18. marts 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

Godt gjort .. Der kunne jo være sket ham noget ..

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

Monica P skriver:

Jeg syntes du har gjort det rigtige, det er ikke rigtigt at en 12 årig dreng skal ligge og sove på den måde.

Tak.. Ne det er nemlig ikke rigtigt.. Blev bare i tvivl fordi folk kiggede på mig som om jeg var total mærkelig..

Anmeld

18. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Tak.. Ne det er nemlig ikke rigtigt.. Blev bare i tvivl fordi folk kiggede på mig som om jeg var total mærkelig..

Nej er du ikke.. Det var en god ting ..

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Godt gjort .. Der kunne jo være sket ham noget ..

Ja jeg var nemlig bange for at der var et eller andet med ham..

Puha, kan slet ikke klare når børn ligger sådan et sted og sover og der ingen voksne er i nærheden

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Nej er du ikke.. Det var en god ting ..

Tak..

Anmeld

18. marts 2012

MomInTheMaking

An&Jo skriver:

Tak.. Det er rart at få afvide.. Folk kiggede bare virkelig underligt på mig..
Men jeg synes det så så forkert ud at han bare lå der..

Skidt pyt med hvad de andre tænker, de havde ikke en omsorgsfuld tanke med sig da de tog afsted i dag. Det havde du.. og det er GODT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.