Ked og skuffet pga polter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.152 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

Anonym trådstarter

er jeg bare forkælet og utaknemmelig?..

Vi skal giftes om nogle uger... og i dag var der så planlagt polterarbend..... for min kæreste... hele familien var samlet til morgenkaffe... plus alle hans venner.. det eneste der manglede var mine venner.......

Jeg blev bare så skuffet og ked af det... har været fuldstændig ligeglad med hvad de kunne finde på at udsætte mig for... det eneste jeg virkelig håbede var at vi skulle poltes den samme dag.. Har aldrig selv været med til polterarbends hvor det blev holdt på to forskellige dage...

Jeg blev trods alt, underhold af familien i løbet af dagen.... kom hjem til et tomt hus sidst på dagen og ringede grædende til mine forældre.. og de vidste at jeg ville blive skuffet.. og de havde prøvet at blande sig lidt i planlægningen..

Jeg ved så at min polter bliver i næste weekend... og der havde kæresten og jeg planlagt noget som vi har glædet os til.. så synes bare det hele er øv i dag..

Er det bare mig der er sippet?.. eller er det helt normalt at man ikke poltes den samme dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Dixen89

Det tror jeg er ganske normalt. De to polterabend jeg har været til har parret blevet overrasket på forskellige dage.

Anmeld

18. marts 2012

Anonym trådstarter

Sys bare ikke jeg bliver overrasket nu hvor jeg var med ude og se alle hans kammerater og min familie.. og så stod jeg bare der.... med lang næse....... 

Regner ik lige med at hele familien står der i næste weekend også..

Anmeld

18. marts 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Vi skal giftes om nogle uger... og i dag var der så planlagt polterarbend..... for min kæreste... hele familien var samlet til morgenkaffe... plus alle hans venner.. det eneste der manglede var mine venner.......

Jeg blev bare så skuffet og ked af det... har været fuldstændig ligeglad med hvad de kunne finde på at udsætte mig for... det eneste jeg virkelig håbede var at vi skulle poltes den samme dag.. Har aldrig selv været med til polterarbends hvor det blev holdt på to forskellige dage...

Jeg blev trods alt, underhold af familien i løbet af dagen.... kom hjem til et tomt hus sidst på dagen og ringede grædende til mine forældre.. og de vidste at jeg ville blive skuffet.. og de havde prøvet at blande sig lidt i planlægningen..

Jeg ved så at min polter bliver i næste weekend... og der havde kæresten og jeg planlagt noget som vi har glædet os til.. så synes bare det hele er øv i dag..

Er det bare mig der er sippet?.. eller er det helt normalt at man ikke poltes den samme dag?

Jo, da! Jeg har været til 6 polterabender og alle blev holdt samme dag for brud og gom. De sluttede faktisk alle med en fælles fest for både brud og gom med respektive venner, og det synes de alle var super. Jeg har hørt rygter om, at mit eget også skulle have været samme dag som gom, så jeg kan godt forstå, du er skuffet

MEN der er intet at gøre ved det nu, for du får forhåbentlig kun et polterabend her i livet. Få det bedste ud af det i næste weekend og nyd det på trods

Kh. Linda

Anmeld

18. marts 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jo, da! Jeg har været til 6 polterabender og alle blev holdt samme dag for brud og gom. De sluttede faktisk alle med en fælles fest for både brud og gom med respektive venner, og det synes de alle var super. Jeg har hørt rygter om, at mit eget også skulle have været samme dag som gom, så jeg kan godt forstå, du er skuffet

MEN der er intet at gøre ved det nu, for du får forhåbentlig kun et polterabend her i livet. Få det bedste ud af det i næste weekend og nyd det på trods

Kh. Linda

det vil jeg også prøve.. og ja skal jo kun poltes een gang

er nok bare hormonella.... (gravid i 4. mdr...).. 

Anmeld

18. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Da min mor og hendes Els mand som han er nu. Det blev holdt på to forkellige dage os..

Anmeld

18. marts 2012

Camulla

Anonym skriver:

Vores blev også holdt på 2 forskellige dage. Det er ikke sikkert at alle vennerne kan samme dag jo... 

Anmeld

18. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi ska holde polterarben for 2 veninden. Den ene bliver samme dag som kærsten, da det er der alle ka.

Den anden bliver nok på 2 forskellige dage. 

Tror bare der er stor forskel på hvordan man gør! Vh stine

Anmeld

18. marts 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Jeg syntes slet ikke man kan være bekendt at blive ked af det, det er et stort arbejde at planlægge et polter, og ikke mindst få alle med, vær taknemlig for at der er nogle der gider bruge så meget tid på det og ikke mindst penge!

Anmeld

18. marts 2012

Kløver

Jeg kan et sted sagtens forstå dig.
Jeg gik ikke selv op i om der blev holdt noget, og alligevel endte jeg med mange af de følelser du skriver. Jeg følte dig især overladt til mig selv og folk kun havde tænkt på min mand, ikke at jeg ikke var glad på hans vegne, men måske det også var måden det blev gjort på.

Vi blev gift for 1 måned siden, og de kom hele min mands familie, uanmeldt 14 dage før, og så stod jeg der uforberedt, med vores søn på 1 år, og gravid i 7 mdr. Fandt så ud af ingen havde planlagt noget for mig, men at de også havde planlagt noget lørdagen efter for min mand, jeg brød helt sammen. Jeg stod med bryllupsstress, og de eneste 2 friweekender hvor jeg kunne slappe af var nu inddraget.
Fik så at vide rigtig mange havde spurgt om der skulle holdes noget, og de fleste havde spurgt 1-2 uger inden bryllup, alle havde sagt at hvis nogen fortjente et polterabend var det mig, og da jeg Fik den at vide blev jeg så ked af folk havde den holdning og alligevel var der ikke en som havde sørget for der blev noget, heller ikke fælles venner
Mine søstre var dog så søde at de tog en hverdag sammen med mig, og var rigtig fint, behøvede ikke det store

Der hvor jeg vil hen med alt det her, er at det måske også er måden det bliver gjort på og det at være gravid ikke gør det hele bedre

Kæmpe kram herfra, og håber de har planlagt en rigtig hyggelig dag for dig i næste weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.