Ked og skuffet pga polter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

Bonderøvens kone

Jeg anede ikke at det var normalt at holde det på samme dag. Det har jeg aldrig prøvet eller hørt om før.

Jeg synes faktisk at at du overreagerer - du skal da være glad for at dine venner overhovedet holder en polterabend for dig. 

Har du nogensinde været med til at planlægge en polterabend? Det er faktisk ikke bare ligetil og det koster for det meste rigtig mange penge.

Så jeg synes du lyder meget utaknemlig bare fordi det ikke bliver den dag, hvor din kæreste er på polterabend og tror du iøvrigt ikke at det, din kæreste og du har planlagt, har fra din kærestes side været for at du ikke skulle planlægge noget andet. 

Ja undskyld mit måske lidt negative indlæg - men jeg var blevet lidt skuffet hvis jeg var din veninde, der havde planlagt polterabend for dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

prettybutterfly

Har selv været til 4 polterabend, og INGEN af dem var samme dag! HVIS der er nogen af delatagerne der fx har børn, er det nogle gange besværligt hvis det er samme dag, og børn skal passe ude en hel dag. Så jeg har været LYKKELIG for at de her IKKE var samme dag!

Anmeld

18. marts 2012

Anonym trådstarter

I kender tydeligvis ikke til de traditioner der kommer fra mit vennelag!

Og jeg har bevidst undladt at fortælle nogle ting så smøren om vores weekend ikke blev for lang eller genkendelig hvis der er nogle herinde jeg kender IRL..

Så tak for jeres negative kommentarer ogmanglende sympati!!

Anmeld

18. marts 2012

Snartmortil3

Anonym skriver:

Og jeg har bevidst undladt at fortælle nogle ting så smøren om vores weekend ikke blev for lang eller genkendelig hvis der er nogle herinde jeg kender IRL..

?????? Du spørger selv om du er for sippet! Når nogen så fortæller dig at du er utaknemmelig - så bliver du sur. Hvorfor så spørge?

Og nej vi kender TYDELIGVIS ikke de traditioner fra dit vennelag, for du har ikke fortalt dem, så hvordan i den vide verden skulle vi dog kende dem.

Anmeld

18. marts 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Nu spurgte du jo selv om man vi synes det er dig der er sippet eller hvad, så må du jo også forvente at få nogen svar der måske ikke lige passer dig.

Jeg kan godt forstå du er ked af det, når du nu havde "regnet" med noget andet.

Men jeg er også enig i at jeg synes du skal være taknemmelig for at der er nogen der gider bruge deres tid og penge på at holde det for dig. Det er langtfra alle mennesker der har venner, familie og penge nok til at kunne det.

Endnu et svar du sikker ikke bryder dig om, men du spurgte om min mening og du fik den.

Anmeld

18. marts 2012

Zafir

Vi blev ikke poltet samme dag og jeg havde det BEDSTE dag overhovedet

- Mht det din kæreste har planlagt for jer i næste weekend, kunne det tænkes at det er et skalkeskjul? Han ved jo helt sikkert at du skal afsted Så jeg tror ikke du skal være bange for at gå glip af noget han har planlagt for dig.

Så hvis jeg skal svare ærligt, så syntes jeg du er lidt sippet... Hvis det er det ord du selv vælge at bruge.

Det kan være rigtig meget at få samlet folk i en vennekreds, og hvis 2 vennekredse skal samme dag osv.

Der er masser af grunde, men i mit hovede, er det da virkelig sjælendt at man bliver poltet samme dag.

Jeg syntes faktisk at du skal tørre øjnene, se dagen i et nyt lys. NYDE at du har dagen for dig selv og glæde dig til det bliver din tur, men det er ikke så godt at du har afsløret din overraskelse.

Anmeld

18. marts 2012

Zafir

Anonym skriver:

Sys bare ikke jeg bliver overrasket nu hvor jeg var med ude og se alle hans kammerater og min familie.. og så stod jeg bare der.... med lang næse....... 

Regner ik lige med at hele familien står der i næste weekend også..

Men hvorfor skal din familei være der?
Jeg forstår slet ikke det der træk, at det er blevet sådan noget, som familen skal deltage i. Det skal da være totalt GIRLS DAY OUT Så INGEN mødre, svigermødre osv...

Jeg tror desværre at du har en alt for låst holdning til, hvad en polterabent skal være, så du resikrere at blive skuffet uanset hvad de laver for dig.

Anmeld

18. marts 2012

hmg86

Jeg kan forstå dig.. skal selv giftes inden længe, og går og venter spænt på, om der er planlagt noget..

Vil indrømme, at jeg da også helst vil poltes samme dag, mest så jeg ikke skal sidde alene tilbage og kigge mens han er ude og more sig..

Og de polterabends jeg har været til, har foregået på samme dag, så jeg kender ikke til andet..

Men.. hvis det viser sig, at det ikke har kunnet lade sig gøre på den samme dag, så tager jeg det i stiv arm, selvom det havde været rarest på den samme dag.. Ved hvor besværligt, det kan være at arrangere sådan noget..

Så kan godt følge dig, men op med humøret.. og sørg for at nyde din dag i fulde drag..

Anmeld

18. marts 2012

chael

Altså min bror og kone holdt det ikke samme dag.

Og det kender jeg masser der ikke gør.

Så ja, måske liiiiidt sippet

*Camilla

Anmeld

18. marts 2012

chael

Zafir skriver:

Men hvorfor skal din familei være der?
Jeg forstår slet ikke det der træk, at det er blevet sådan noget, som familen skal deltage i. Det skal da være totalt GIRLS DAY OUT Så INGEN mødre, svigermødre osv...

Jeg tror desværre at du har en alt for låst holdning til, hvad en polterabent skal være, så du resikrere at blive skuffet uanset hvad de laver for dig.

Meget enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.