Førstegangs købere - hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.534 visninger
29 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser 

Mig og manden var for nylig i banken for at hører om vi kunne låne penge til et hus. Mødet gik faktisk rigtig godt og jeg var positivt overrasket  Jeg er nemlig studerende  hehe, men hun har altid været rigtig forbavset og positiv over vores økonomi og at der bare er styr på tingene.

Nå men mit spørgsmål er: Hvad prioriterede/prioriterer i et hus som førstegangs købere?

Jeg tænker selvfølgelig at der skal være nok værelse, vi vil gerne have et barn og da han er IT-nørd skal der jo også være plads til hans computer ting m.m, samt at det kunne være ideelt at have et ekstra værelse til gæster eller måske endnu en baby senere hen

Så tænker jeg at der ikke skal skiftes tag, vinduer og døre inden for de næste 10 år ca, +/- et par år  

Der skal være okay græsareal, vi har hund og jeg elsker at være udenfor generelt 

Badeværelse er næsten lidt ligemeget, det skal bare være sådan at hvis det er træls bygget op at der er plads til at lave det om. F.eks med hensyn til skabsplads og andet.

Det samme gælder egentligt køkkenet, der er ikke det maling ikke kan klare. Jeg har aldrig haft behovet for sprit nye designer ting og er egentligt heller ikke min stil (kommer fra landet  og er vokset op med hyggeligt landkøkken) Dog skal der være god plads.

Energimærket må gerne være af den bedre klasse, måske fra D og op efter - eller hvad siger i til det? Jeg har egentligt ikke så meget forstand på det, jeg ved bare at der er træls at bruge alt for meget energi på ingenting. Og manden vil så gerne undgå fyr, hvilket jeg godt kan forstå, er selv vokset op med fyr - det er både dyrt og en anelse besværligt.

Nå men det var vist mine kreterier. Hvad siger i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

viff