Hvad skal I efter Barsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

morethanperfect

Mom In The Making skriver:

Okay, well good to know. selv om jeg nu ikke regner med at jeg bliver så bidt af det at jeg skal være konditor, men det kunne nu være fedt nok at tage grundforløbet, så man kunne lære lidt grundlæggende teknikker osv.

Anyhow.. held og lykke med det.  Håber der kommer billeder af de flotte ting du lære at lave så. Synes det er så facinerende hvad man kan lave ud af mad.

Tak tak .. Men nu går der 100 år før min barsel slutter
Er kun i uge 11 nu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

MomInTheMaking

morethanperfect skriver:

Tak tak .. Men nu går der 100 år før min barsel slutter
Er kun i uge 11 nu  

Nå for søren.. haha.. ja, så går der lige lidt endnu kan jeg godt se. hehe..

Anmeld

18. marts 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej Tøser....

Som overskriften siger hvad skal I efter Barslen?

1 Tilbage til Arbejde ( hvad arbejder du med)

2 Søge Arbejde ( hvad vil du søge og hvor henne)

3 Tilbage til studie ( hvad studere du)

grunden til at jeg spørge er fordi jeg tænker meget over det..

Har ingen arb. at vende tilbage til..

Jeg startede på mit arbejde igen efter barslen sluttede her i sep. Jeg arbejder som kontorassistent i et stort firma. 

Jeg kører på mit 13. år på samme arbejdsplads, så jeg har igennem barslen tænkt meget over, om jeg havde lyst til at fortsætte - jeg har den vildeste lyst til at prøve noget nyt! Jeg kan mærke at der skal ske noget nyt - jeg ved bare ikke hvad 

Anmeld

18. marts 2012

Kofoed.

Mom In The Making skriver:

Altså.. er dit spørgsmål HVAD det er eller HVORDAN man bliver det?

Hvad det er.

Anmeld

18. marts 2012

Frejsmor

Anonym skriver:

Hej Tøser....

Som overskriften siger hvad skal I efter Barslen?

1 Tilbage til Arbejde ( hvad arbejder du med)

2 Søge Arbejde ( hvad vil du søge og hvor henne)

3 Tilbage til studie ( hvad studere du)

grunden til at jeg spørge er fordi jeg tænker meget over det..

Har ingen arb. at vende tilbage til..

Jeg er startet på studie igen! Jeg valgte kun at have knap et ½ års barsel, og så omlægge min studieplan, så jeg er på halv tid indtil sommerferien, tænker det er lettere at starte stille op på den måde, i stedet for at det bare lige pludselig er lige på og hårdt 5 dage om ugen..

Så selvom min lille søn, kun er lige knap et ½ år gammel, så er det nu mere end en måned siden jeg startede og næste eksamen er i midt april..

Det er hårdt, men heldigvis kun 2 dage om ugen a 3 timer plus transporttid..

Jeg læser til dyrlæge - by the way..

Knus Channie og lille Frej

Anmeld

18. marts 2012

Bak

quindelist skriver:

Jeg skal tilbage til studiet -læser medicin, så har nogle dejligt tykke bøger der bare ligger og venter

Hvor sjovt, det gør jeg også Jeg er dog ikke på barsel endnu (først til sommer), men hold op, hvor jeg glæder mig! Er ved at blive sindssyg af klinik og kandidatopgave samtidig! Puha...!!

Anmeld

18. marts 2012

mortilsofieogsara

jeg skal tilbage på mit job som SSH om natten på plejehjem

Anmeld

18. marts 2012

quindelist

anbo skriver:

Hvor sjovt, det gør jeg også Jeg er dog ikke på barsel endnu (først til sommer), men hold op, hvor jeg glæder mig! Er ved at blive sindssyg af klinik og kandidatopgave samtidig! Puha...!!

Hold da op -så har du nok at se til. Gætter udfra din profil at du også læser på KU?

Jeg er kun godt halvvejs i studiet, så det er en af de "fantastiske" kæmpestore integrerede eksamener jeg skal tilbage til

Anmeld

18. marts 2012

MomInTheMaking

Hvad det er.

Gestalt er en bestemt form for terapi, som tager direkte udgangspunkt i det enkelte menneskes følelser.

En psykolog tager udgangspunkt i psykologien, altså en masse teorier af store tænkere, hvor gestalt mere går ind og ser på hvordan du har det og hvorfor du har det sådan, fordi kun ved at vide hvorfor du har det, som du har det, kan du finde en måde at få det bedre på.

Gestalt terapeuter bruger også nogen andre teknikker, f.eks. klicheén med at sætte to stole over for hinanden og så skal personen i terapi forestille sig at den person (hvis der er en sådan) som de har det svært med sidder der og sige hvad de føler til personen. (Lidt samme teori om at det hjælper at skrive et brev, uden at sende det til personen, bare mere omfattende.)

Der er selvfølgelig en hel masse mere, da sådan noget er ret omfattende, men jeg er jo ikke uddannet endnu, så det må du få en anden gang. haha..

Men det koster lige under 50.000 at tage den uddannelse (det er et kursus forløb ligesom hvis man skal være sexolog) Så nu  for at det hele falder på plads så vi kan få råd til det i år/næste år.

Anmeld

18. marts 2012

Anonym trådstarter

MyBigWish skriver:

JeG skal ud at søge arbejde  Vil gerne arbejde i en vuggestue ellerbørnehave  Men det er svært at finde arbejde for tiden.. 

Blev forresten færdigudannet som Ssa 2 uger efter jeg fødte min

Søn 

Hvad er SSA??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.