Hvad skal I efter Barsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Hej Tøser....

Som overskriften siger hvad skal I efter Barslen?

1 Tilbage til Arbejde ( hvad arbejder du med)

2 Søge Arbejde ( hvad vil du søge og hvor henne)

3 Tilbage til studie ( hvad studere du)

grunden til at jeg spørge er fordi jeg tænker meget over det..

Har ingen arb. at vende tilbage til..

Jeg skal søge arbejde...

Havde job i Sverige da jeg gik på barsel, men vi valgte at flytte hjem til DK. Så blev jeg gravid igen og går nu og venter på jeg kan begynde at søge job

Men jeg nyder selfølgelig også tiden hjemme sammen med lillesøster

Men jeg ender med at have gået hjemme i 22 måneder, og det er bare lang tid. GLÆDER mig til at komme ud og arbejde igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Kløver

Jeg skulle ha været i nyt afklaringsforløb, men da jeg er gravid igen, har jeg fået fred fra barselslut til ny barselstart, og holder så ferie ind imellem også

Anmeld

18. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

pædsgogstudie, 2.praktik

Anmeld

18. marts 2012

quindelist

Anonym skriver:

Hej Tøser....

Jeg skal tilbage til studiet -læser medicin, så har nogle dejligt tykke bøger der bare ligger og venter

Anmeld

18. marts 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Hej Tøser....

Hvis økonomien er til det (Det er vi ved at finde ud af i denne måned) er min plan at påbegynde udd. til gestalt terapeut. Det har været min drøm i mange år, men det kræver en hvis kapital. Så jeg håber.. 

Men ellers må det vente et par år og så starter jeg på noget madlavnings-forløb, elsker at lave mad og lære nyt om det.

Anmeld

18. marts 2012

chael

Jeg søger elevpladser, med start 1. September. Og jeg krydser SÅ meget fingre for at det lykkeds. Ellers har jeg ikke noget at vende tilbage til, hvis ikke jeg får en elevplads

*Camilla

Anmeld

18. marts 2012

lycly

Jeg skal tilbage på arbejde og færdiggøre de sidste 2 år af min uddannelse som salgsassistent

Anmeld

18. marts 2012

Kofoed.

Jeg starter op på samme uddannelse, bare en andet og hurtigere forløb (kontorassistent). Grunden til jeg har valgt den uddannelse, er at det er det eneste jeg kan holde til, jeg har et meget dårlig hofte.

Anmeld

18. marts 2012

Kofoed.

Mom In The Making skriver:

Hvis økonomien er til det (Det er vi ved at finde ud af i denne måned) er min plan at påbegynde udd. til gestalt terapeut. Det har været min drøm i mange år, men det kræver en hvis kapital. Så jeg håber.. 

Men ellers må det vente et par år og så starter jeg på noget madlavnings-forløb, elsker at lave mad og lære nyt om det.

Hvad er det for en uddannelse/job?

Anmeld

18. marts 2012

Kofoed.

Kofoed. skriver:

Jeg starter op på samme uddannelse, bare en andet og hurtigere forløb (kontorassistent). Grunden til jeg har valgt den uddannelse, er at det er det eneste jeg kan holde til, jeg har et meget dårlig hofte.

Gud forresten, jeg er sluttet på barsel, men er sygemeldt, grundet hoften og skal opereres til juni, så derfor kan jeg ikke arbejde/studere inden da.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.