Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej Tøser.... Som overskriften siger hvad skal I efter Barslen? 1 Tilbage til Arbejde ( hvad arbejder du med) 2 Søge Arbejde ( hvad vil du søge og hvor henne) 3 Tilbage til studie ( hvad studere du) grunden til at jeg spørge er fordi jeg tænker meget over det.. Har ingen arb. at vende tilbage til..
Hej Tøser....
Som overskriften siger hvad skal I efter Barslen?
1 Tilbage til Arbejde ( hvad arbejder du med)
2 Søge Arbejde ( hvad vil du søge og hvor henne)
3 Tilbage til studie ( hvad studere du)
grunden til at jeg spørge er fordi jeg tænker meget over det..
Har ingen arb. at vende tilbage til..
Jeg skal søge arbejde...
Havde job i Sverige da jeg gik på barsel, men vi valgte at flytte hjem til DK. Så blev jeg gravid igen og går nu og venter på jeg kan begynde at søge job
Men jeg nyder selfølgelig også tiden hjemme sammen med lillesøster
Men jeg ender med at have gået hjemme i 22 måneder, og det er bare lang tid. GLÆDER mig til at komme ud og arbejde igen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pædsgogstudie, 2.praktik
Hvis økonomien er til det (Det er vi ved at finde ud af i denne måned) er min plan at påbegynde udd. til gestalt terapeut. Det har været min drøm i mange år, men det kræver en hvis kapital. Så jeg håber..
Men ellers må det vente et par år og så starter jeg på noget madlavnings-forløb, elsker at lave mad og lære nyt om det.
Mom In The Making skriver: Hvis økonomien er til det (Det er vi ved at finde ud af i denne måned) er min plan at påbegynde udd. til gestalt terapeut. Det har været min drøm i mange år, men det kræver en hvis kapital. Så jeg håber.. Men ellers må det vente et par år og så starter jeg på noget madlavnings-forløb, elsker at lave mad og lære nyt om det.
Kofoed. skriver: Jeg starter op på samme uddannelse, bare en andet og hurtigere forløb (kontorassistent). Grunden til jeg har valgt den uddannelse, er at det er det eneste jeg kan holde til, jeg har et meget dårlig hofte.
Jeg starter op på samme uddannelse, bare en andet og hurtigere forløb (kontorassistent). Grunden til jeg har valgt den uddannelse, er at det er det eneste jeg kan holde til, jeg har et meget dårlig hofte.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128