Hvad skal I efter Barsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

otlitrom

Jeg blev færdigudd. 4 dage før jeg fødte, så har ikke noget job at komme tilbage til. Nu er der sket det, at jeg er gravid igen, og derfor kun har max 10 uger imellem barsel 1 og 2. Så jeg skal igang med ansøgningerne, vel vidende at ingen vil ansætte mig... Ret ærgelig fornemmelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

morethanperfect

rikkeregnbue skriver:

Hehe tja, det er jeg desværre bare ikke lige villig til

Det kommer ikke til at passe med de DP tider hun får. + Jeg er ikke sikker på at jeg har råd til at skulle tage bus/tog hver morgen

Nej det passer heller ikke her overhovedet .. Men man kan altid finde en til at hente eller bringe ..

Anmeld

18. marts 2012

MortilCilas

Jeg var på kontanthjælp og valgte så midt under min barsel at jeg gerne ville studere, så jeg started op på klinikassistent

Anmeld

18. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

morethanperfect skriver:

Nej det passer heller ikke her overhovedet .. Men man kan altid finde en til at hente eller bringe ..

Det er selvfølgelig rigtigt

Anmeld

18. marts 2012

MomInTheMaking

morethanperfect skriver:

Nej hvis du ikke vil flytte kan jeg godt se problemet ..
Men det er også bare trist ikke at tage sin drømme udd.

Jeg skal også rejse i tog næsten to timer men altså .. Hvad gør man ikke for sin udd..  

Hvor vi du tage den? og "hvordan?" Om det er via elevplads eller om du starter med grundforløb?

En af "vejene" man kan gå via det mad-forløb jeg måske skal tage, er nemlig grundforløbet til konditor og jeg overvejer det.

Anmeld

18. marts 2012

mortilnoahogmelina

Få min barsel sluttede skulle jeg tilbage til min elev plads. Om 5 uger er jeg færdig udd
Og så skal jeg søge job .

Anmeld

18. marts 2012

morethanperfect

Mom In The Making skriver:

Hvor vi du tage den? og "hvordan?" Om det er via elevplads eller om du starter med grundforløb?

En af "vejene" man kan gå via det mad-forløb jeg måske skal tage, er nemlig grundforløbet til konditor og jeg overvejer det.

Det er via elevplads ..
Skolen ligger jo i Ringsted  

Anmeld

18. marts 2012

MomInTheMaking

morethanperfect skriver:

Det er via elevplads ..
Skolen ligger jo i Ringsted  

Okay. Så vidt jeg er blevet forklaret (af UU) er der også en i Roskilde. og grundforløbet til det, ved jeg at der er en del steder i landet, blandt andet i Holstebro. (Det er nemlig der jeg overvejer at starte, så ved jeg om det er noget for mig i det lange løb.)

Anmeld

18. marts 2012

morethanperfect

Mom In The Making skriver:

Okay. Så vidt jeg er blevet forklaret (af UU) er der også en i Roskilde. og grundforløbet til det, ved jeg at der er en del steder i landet, blandt andet i Holstebro. (Det er nemlig der jeg overvejer at starte, så ved jeg om det er noget for mig i det lange løb.)

Den eneste konditor skole ligger i Ringsted .. Min UU vejleder troede også der lå flere , men undersøgte det i 100 år , og fandt ud af der kun findes en .. Men grundforløbet kan man tage mange steder .. Eller , 6 steder i DK. tror jeg .. Der er også en i Odense ..

Anmeld

18. marts 2012

MomInTheMaking

morethanperfect skriver:

Den eneste konditor skole ligger i Ringsted .. Min UU vejleder troede også der lå flere , men undersøgte det i 100 år , og fandt ud af der kun findes en .. Men grundforløbet kan man tage mange steder .. Eller , 6 steder i DK. tror jeg .. Der er også en i Odense ..

Okay, well good to know. selv om jeg nu ikke regner med at jeg bliver så bidt af det at jeg skal være konditor, men det kunne nu være fedt nok at tage grundforløbet, så man kunne lære lidt grundlæggende teknikker osv.

Anyhow.. held og lykke med det.  Håber der kommer billeder af de flotte ting du lære at lave så. Synes det er så facinerende hvad man kan lave ud af mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.