crille skriver:
Skifter meget mellem at syntes det er mere end almindeligvis vidunderlige billeder og til at de er lidt skræmmende.
Havde egentlig besluttet mig for ikek at ville have 3D/4D, men har ikke fået nogle særlige gode billeder ved hverken NF eller kønsscanning. Faktisk ser min lille dreng lidt skræmemnde ud. Er egentlig ikke i tvivl om at han nok skal komme fin og lækker ud, men min fantasi i mine drømme løber lidt af med mig. SÅ derfor.. kommer der ikke gode 2D billeder ved næste scanning ( 2,5uge) så tror jeg at jeg må afsted igen.
Men det hjælper kun at se jeres fine billeder og høre om jeres gode oplevelser.
Jeg er lidt nysgerrig på jeres grunde til at vælge ekstra scanninger. Er det noget i vil dele?
Jeg var til 2 ekstra scanninger (uge 15+2 og 29+1)
Den første scanning fik vi betalt af min far og hans kone, fordi de gerne ville vide kønnet, og de kunne ikke vente til uge 20.. hvilket var fint nok med os, for så fandt vi også ud af kønnet, og vi kunne sikre os at hun havde det godt..
Scanning i uge 29, betalte vi selv, simpelthen fordi vi ikke kunne vente de 20 uger der er fra MD scanning til fødsel..
Begge scanninger har også gjord at vi bedre kan forholde os til graviditeten, og det har betydet at min kæreste er mere henover graviditeten, fordi han set 4*gange i alt hvilket gør han bedre kan glæde sig..
Anmeld