3d scanningsbilleder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

UngMor17

Nitz - <3 David skriver:

Sikke nogle smukke billeder..
jeg var også til 3d/4D. Men mine billeder blev desværre ikke så gode som jeres. David lagde desværre og gemte sig bag en stor tyk moderkage.. Så de kunne ikke rigtig komme på tæt på ansigtet..
Men her er et par stykker af dem:

Der er også et par stykker i alm. ultralyd.. Hvor han lagde med begge ben helt op over hovedet.. Lidt akrobat er man vel altid
Det var meningen jeg skulle til en ekstra scanning som de ville gi gratis.. Men David kom "desværre" til verden 10 uger før tid. 3 dage før jeg skulle til scanning igen..

Jeg synes da det er nogle fine billeder!  Og super sødt, at han ligger med benene oppe ved hovedet. 

Du er heldig at ha' ham nu, har da lige kigget lidt i din profil og han ser da bare noget så fantastisk og sød ud! åh altså nu kan jeg da slet ikke vente til min lille pige kommer, når jeg kigger på andres kære børn! 

Hvordan har han klaret det, eftersom han blev født 10 uger for tidligt? Han ser da super skøn, sund og rask ud! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Nitz - <3 David

UngMor20 skriver:

Jeg synes da det er nogle fine billeder!  Og super sødt, at han ligger med benene oppe ved hovedet. 

Du er heldig at ha' ham nu, har da lige kigget lidt i din profil og han ser da bare noget så fantastisk og sød ud! åh altså nu kan jeg da slet ikke vente til min lille pige kommer, når jeg kigger på andres kære børn! 

Hvordan har han klaret det, eftersom han blev født 10 uger for tidligt? Han ser da super skøn, sund og rask ud! 

Han har heldigvis været rigtig stærk igennem det hele.. og han klare bare det hee super flot. fortidlig fødte bliver desværre ofte sensetive hvis der sker for meget.. Og det bliver David også engang i mellem hvis vi fx. har været til familie fest. så bliver han pylleret og kan slet ikke falde til ro.
Men vi er startet på nooget spædbarnsterapi. som vi håber på kan hjælpe ham til at slappe af hvis der sker for meget..
Men det har været et par hårde håneder. som heldigvis er endt super godt. Der kan gå meget galt når de er født så tidligt.

Og så er 2 mdr på et sygehus er ikke ligefrem den fedeste nåde at blive forældre

Anmeld

19. marts 2012

JH12

crille skriver:

Skifter meget mellem at syntes det er mere end almindeligvis vidunderlige billeder og til at de er lidt skræmmende. 

Havde egentlig besluttet mig for ikek at ville have 3D/4D, men har ikke fået nogle særlige gode billeder ved hverken NF eller kønsscanning. Faktisk ser min lille dreng lidt skræmemnde ud. Er egentlig ikke i tvivl om at han nok skal komme fin og lækker ud, men min fantasi i mine drømme løber lidt af med mig. SÅ derfor.. kommer der ikke gode 2D billeder ved næste scanning ( 2,5uge) så tror jeg at jeg må afsted igen.

Men det hjælper kun at se jeres fine billeder og høre om jeres gode oplevelser. 

Jeg er lidt nysgerrig på jeres grunde til at vælge ekstra scanninger. Er det noget i vil dele?  

Jeg var til 2 ekstra scanninger (uge 15+2 og 29+1)

Den første scanning fik vi betalt af min far og hans kone, fordi de gerne ville vide kønnet, og de kunne ikke vente til uge 20.. hvilket var fint nok med os, for så fandt vi også ud af kønnet, og vi kunne sikre os at hun havde det godt..

Scanning i uge 29, betalte vi selv, simpelthen fordi vi ikke kunne vente de 20 uger der er fra MD scanning til fødsel..

Begge scanninger har også gjord at vi bedre kan forholde os til graviditeten, og det har betydet at min kæreste er mere henover graviditeten, fordi han set 4*gange i alt hvilket gør han bedre kan glæde sig..

Anmeld

19. marts 2012

crille

Joyce1986 skriver:

Jeg var til 2 ekstra scanninger (uge 15+2 og 29+1)

Den første scanning fik vi betalt af min far og hans kone, fordi de gerne ville vide kønnet, og de kunne ikke vente til uge 20.. hvilket var fint nok med os, for så fandt vi også ud af kønnet, og vi kunne sikre os at hun havde det godt..

Scanning i uge 29, betalte vi selv, simpelthen fordi vi ikke kunne vente de 20 uger der er fra MD scanning til fødsel..

Begge scanninger har også gjord at vi bedre kan forholde os til graviditeten, og det har betydet at min kæreste er mere henover graviditeten, fordi han set 4*gange i alt hvilket gør han bedre kan glæde sig..

Lige præcis den med at man er lige som kvinde og mand når man ser på scanningen er også en rigtig fin grund i mine øjne. Og har tænkt samme.. 20 uger - det lang tid, når man glæder sig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.