crille skriver:
Skifter meget mellem at syntes det er mere end almindeligvis vidunderlige billeder og til at de er lidt skræmmende.
Havde egentlig besluttet mig for ikek at ville have 3D/4D, men har ikke fået nogle særlige gode billeder ved hverken NF eller kønsscanning. Faktisk ser min lille dreng lidt skræmemnde ud. Er egentlig ikke i tvivl om at han nok skal komme fin og lækker ud, men min fantasi i mine drømme løber lidt af med mig. SÅ derfor.. kommer der ikke gode 2D billeder ved næste scanning ( 2,5uge) så tror jeg at jeg må afsted igen.
Men det hjælper kun at se jeres fine billeder og høre om jeres gode oplevelser.
Jeg er lidt nysgerrig på jeres grunde til at vælge ekstra scanninger. Er det noget i vil dele?
Jeg kan godt forstå du er sådan lidt on/off med idéen
Men hvis baby ligger rigtig er det helt fantastisk at se!
Vi fik en 3d scanning simpelthen fordi vi var nysgerrige og ikke kunne vente med at se ham 
Og så måske egentlig også for at virkeliggøre det hele lidt og få et smugkig. Synes det var en god idé mht. at min forlovede fik lov at se, da han jo tit bare er tilskuer og ik rigtig kan sætte sig ind i graviditeten!
Jeg selv havde en masse dårlige drømme om at vores søn lignede noget fra en gyserfilm, og havde egentlig en smule svært ved at knytte mig (lyder så voldsomt) Men synes det var svært at forbinde spark fra maven til at der en dag kom et rigtig barn ud af det. Så for mig har det hjulpet rigtig meget at jeg har de billeder og video klip jeg kan tage frem, for jeg elsker at se på vores søn her mens jeg venter. Det har virkeliggjort det hele meget mere 
Så jeg kan kun anbefale det 
Anmeld