3d scanningsbilleder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.216 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

UngMor17

Jeg har været til en 3d scanning, og synes det var en KÆMPE oplevelse, at se min lille prinsesse på en helt anderledes måde, end de normale scanninger jeg har været til. 

Jeg er meget nysgerrig, om der eventuelt er andre der også har fået lavet den scanning, og måske har lyst til at dele billeder af den lille prins eller prinsesse med os andre?  Synes det er så fantastisk hvad man kan se til sådan en scanning.

Håber i vil dele nogle billeder 

Her er selv nogle billeder af min egen prinsesse. Kom gerne med kommentare om hvad i synes??  På det ene af billeder laver hun tommel-op og trutmund 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

A&F

Synes det er fascinerende , at se sin baby på den måde. vildt 

Anmeld

17. marts 2012

JH12

Det er en helt FANTASTISK oplevelse.. Vi var til 3D /4D scanning i uge 15+2 og 29+1 med vores lille pige  og jeg deler gerne billeder

Skønne billeder af jeres lille prinsesse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. marts 2012

UngMor17

Joyce1986 skriver:

Det er en helt FANTASTISK oplevelse.. Vi var til 3D /4D scanning i uge 15+2 og 29+1 med vores lille pige  og jeg deler gerne billeder

Sikke nogle fantastiske billeder! Og hvor ER hun bare fin altså!!!!  Og hvor er det dog sødt, der hvor hun ''strækker'' sig ligner det. Og sikke et fint lille ansigt jeres prinsesse har! Hvis ikke hun er født, så venter i da den smukkeste datter! 

Anmeld

17. marts 2012

UngMor17

A&F skriver:

Synes det er fascinerende , at se sin baby på den måde. vildt 

Ja det er helt fantastisk! og meget specielt  er så spændt på at se, om hun stadig få de træk, som vist på scanningsbillederne. 

Anmeld

17. marts 2012

A&F

UngMor20 skriver:

Ja det er helt fantastisk! og meget specielt  er så spændt på at se, om hun stadig få de træk, som vist på scanningsbillederne. 

Det vil tiden vise

Anmeld

18. marts 2012

JH12

UngMor20 skriver:

Sikke nogle fantastiske billeder! Og hvor ER hun bare fin altså!!!!  Og hvor er det dog sødt, der hvor hun ''strækker'' sig ligner det. Og sikke et fint lille ansigt jeres prinsesse har! Hvis ikke hun er født, så venter i da den smukkeste datter! 

Kiggede lige forbi din profil, kan se din lille prinsesse er omkring lige så gammel som min.. Jeg har termin 8. maj.  

Det ligner din lille pige hygger utrolig meget inde i maven, og ligesom min ligger hun med hænderne oppe i hovedet  .. mon ikke de bliver nogle rigtig hygge trolde når de kommer ud? - vi kan håbe

Din prinsesse skal ihvertfald nok blive rigtig flot, og hun har allerede nogle rigtige dejlige og søde træk

Anmeld

18. marts 2012

Miss Juul

Rigtig fine billeder

Jamen jeg skal da ikke være bleg for at vise min lille prins frem   Giver dig ret i det er meget facinerende at se sin baby i 3d!

Ja lige nogle stykker.. Kunne ikke vælge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2012

Miss Juul

Joyce1986 skriver:

Vild med dine billeder

Synes det billede fra den tidlige scanning hvor hun strækker ben og arme er super godt

-Vores ligger jo altid og sover under scanningerne.. så sjovt at se billeder med lidt bevægelse også

Anmeld

18. marts 2012

crille

Skifter meget mellem at syntes det er mere end almindeligvis vidunderlige billeder og til at de er lidt skræmmende. 

Havde egentlig besluttet mig for ikek at ville have 3D/4D, men har ikke fået nogle særlige gode billeder ved hverken NF eller kønsscanning. Faktisk ser min lille dreng lidt skræmemnde ud. Er egentlig ikke i tvivl om at han nok skal komme fin og lækker ud, men min fantasi i mine drømme løber lidt af med mig. SÅ derfor.. kommer der ikke gode 2D billeder ved næste scanning ( 2,5uge) så tror jeg at jeg må afsted igen.

Men det hjælper kun at se jeres fine billeder og høre om jeres gode oplevelser. 

Jeg er lidt nysgerrig på jeres grunde til at vælge ekstra scanninger. Er det noget i vil dele?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.