Mælk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2009

Diana...

Ihh øv med den skummemælk kunne overhoved ikke huske hvad den hed nåå pyt pyt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2009

Honningblomst

Anja skriver:

Hvad spiser/drikke I så for at få nok kalk ?

Hos os drikkes der meget mælk, men mistænker det lidt for at skabe øreproblemer og er begyndt at begrænse mængderne lidt.

Vi spiser varieret...så jeg frygter ikke at vi ikke får kalk nok. Interessant nok så er danske kvinder mellem dem i verden med mest knogleskørhed og vi drikker meget mælk, så...
Knus..

Anmeld

2. april 2009

Fam. Madsen

her hjemme drikker jeg skummetmælk og sønnen drikker sødmælk, manden drikker sjælende mælk men når han gør tager han det der er i køleskabet....

Anmeld

2. april 2009

Lusi

Jeg tror også på, man skal leve med varieret kost, så dermed også ha LIDT mælk..

Herhjemme drikker vi minimælk og Luna får selvfølgelig sødmælk, lidt endnu.
Men vi kan også sagtens drikke flere liter om dagen, men da vi heller ik tror det er så sundt, så gør vi det ikke.

Min mand drak 3-4 liter mælk om dagen, da han var barn, men blev der sat en stopper for, da han tit blev syg og rigtig syg..
Hans læge satte en grænse, at han HØJST måtte drikke ½ liter om dagen..

Anmeld

2. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Vi drikker skummet eller minimælk. Der ryger en del ned her i huset, for vi får det på havregryn om morgenen og jeg bruger det i kaffen. Jesse får mælk hvis han vil, men manden drikker det ikke.

Anmeld

2. april 2009

Natasja Savage Andersen

Elsker mælk!! Drikker nok for meget . (hvis man kan det hehe)
hvis jeg kan slippe afsted med det drikker jeg gerne 1l om dagen, 2 ville også være godt
Vi køber mini eller skumme det lidt forskelligt..

-Natte (19+0)

Anmeld

2. april 2009

vonBülow

Jeg savnede skummetmælk i afkrydsnings feltet. For det er det der bliver trukket hos os.

Anmeld

2. april 2009

g.seerup

drikker økologisk skummet mælk, og gerne den fra Thise..den er nemlig go

Anmeld

2. april 2009

Katjaro

Her i huset drikker jeg ikke mælk..... men jeg bruger det om morgenen på min morgenmad - og der er det KUN skummetmælk der kan bruges.

Min datter derimod drikker minimælk, men ikke mere end 0,5 liter om dagen.

Hilsen Katja

Anmeld

3. april 2009

Balderson

Økologisk Minimælk og økologisk sødmælk er det vi drikker herhjemme... Ikke meget, mest til vores morgenmadsprodukter og madlavning....

Men jeg har bestemt ikke noget imod mælk.. Vil hellere drikke mælk end saftevand, sodanvand og alle de andre sødedrikkenting der findes på markedet...

Vand og mælk er vores favoritter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.