Mærker ikke lige så meget liv mere? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Darling<3

Månsson skriver:

Så ring til dødsgangen man skal ikke gå og være nervøs

Dødsgangen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

L&V

Darling<3 skriver:

Dødsgangen???

Telefon ordbog det ikke er helt rask sorry

Anmeld

16. marts 2012

AnnaK89

GønskE skriver:

Tror jeg, at jeg gør i morgen - nu hvor jeg ikke har nummeret til hende

Du har vel eller kan vel finde nummeret til fødegangen, på det sygehus du skal føde på?

Det har jo ikke noget med din JM at gøre.

Anmeld

16. marts 2012

GønskE

AnnaKJ skriver:

Du har vel eller kan vel finde nummeret til fødegangen, på det sygehus du skal føde på?

Det har jo ikke noget med din JM at gøre.

Har nummeret til fødegangen, også derfor jeg skrev, at jeg ville ringe til dem i morgen.

Anmeld

16. marts 2012

Darling<3

Månsson skriver:

Telefon ordbog det ikke er helt rask sorry

Årh, tænkte lige - whaaat et klammeren sted!!

Anmeld

16. marts 2012

AnnaK89

GønskE skriver:

Har nummeret til fødegangen, også derfor jeg skrev, at jeg ville ringe til dem i morgen.

Okay, misforstod lige

Men det er nok bare vigtigt at det bliver tjekket, også så du selv kan få ro i sindet

Anmeld

16. marts 2012

christinak

GønskE skriver:

Er i dag 24+2, og har kun mærket lillemanden en enkel gang i dag og sådan har det været de sidste 3 dage, hvor det har været max 3 gange om dagen - og i hele uge 23 mærkede jeg liv og spark hele tiden, der var ingen tvivl :-( og det efter min hund på 2 kg hoppede ned oven i min mave, men det var aller øverst på maven, siden der har jeg været så nervøs for der ville være sket noget ved det :-(

Hvad skal jeg gøre/tænke? :-( 

Prøv at tá en pose frossen ærter eller noget og lig den på maven i et par minutter et råd fra min læge af 

Anmeld

16. marts 2012

GønskE

christinak skriver:

Prøv at tá en pose frossen ærter eller noget og lig den på maven i et par minutter et råd fra min læge af 

Det prøver jeg! Og mærker liv, men det bare kun enkle spark som i starten da man mærkede

Anmeld

16. marts 2012

christinak

GønskE skriver:

Det prøver jeg! Og mærker liv, men det bare kun enkle spark som i starten da man mærkede

Så længe du mærker liv så skal du ikke være nervøs, barnet skifter jo stilling inde i maven og lægger måske og sparker mod din ryg lige nu, og babyer sover op til 95 af tiden i maven. Jeg har også dage hvor jeg næsten intet mærker til ham og andre dage er han mere aktiv

Anmeld

16. marts 2012

kiwiol

Det er helt normalt at man kan mærke mindre liv på det tidspunkt.

Baby er stærk nok til at sparke så du kan mærke det, hvis han/hun sparker ud mod maven.. men hvis den lille vender sig, og sparker ind mor ryggen kan du ikke rigtig mærke det endnu, før den lille bliver større

Da jeg var i uge 25-26 mærkede jeg også mindre liv, og min JDM fortalte at det var helt normalt.. hun lyttede efter hjertelyd, og kunne også her se/høre, at barnet lå med ryggen ud mod min mave.

Men er du nervøs, så ring til fødegangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.