Mærker ikke lige så meget liv mere? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.075 visninger
31 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

GønskE

Er i dag 24+2, og har kun mærket lillemanden en enkel gang i dag og sådan har det været de sidste 3 dage, hvor det har været max 3 gange om dagen - og i hele uge 23 mærkede jeg liv og spark hele tiden, der var ingen tvivl :-( og det efter min hund på 2 kg hoppede ned oven i min mave, men det var aller øverst på maven, siden der har jeg været så nervøs for der ville være sket noget ved det :-(

Hvad skal jeg gøre/tænke? :-( 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Steph_Laurits

GønskE skriver:

Er i dag 24+2, og har kun mærket lillemanden en enkel gang i dag og sådan har det været de sidste 3 dage, hvor det har været max 3 gange om dagen - og i hele uge 23 mærkede jeg liv og spark hele tiden, der var ingen tvivl :-( og det efter min hund på 2 kg hoppede ned oven i min mave, men det var aller øverst på maven, siden der har jeg været så nervøs for der ville være sket noget ved det :-(

Hvad skal jeg gøre/tænke? :-( 

Kontakte din jordmoder??

Anmeld

16. marts 2012

GønskE

StephanieJ skriver:

Kontakte din jordmoder??

Jeg har kun nummeret til hvor man bestiller tid, som er tirsdag og onsdag

Anmeld

16. marts 2012

AnnaK89

GønskE skriver:

Ring til FG.

Anmeld

16. marts 2012

lycly

Det er helt normalt at man på et tidspunkt ikke mærker babyen så meget. Enten fordi han ligger anderledes end han plejer, eller fordi der simpelthen er blevet mindre plads . Nogen gange har de også nogle lidt stille perioder
Jeg gik på et tidspunkt ind i en dør med maven, og blev jo rigtig nervøs, og synes pludselig at jeg mærkede meget mindre liv - det gjorde jeg sikkert ikke, jeg var bare fokuseret på det.

Men er du meget bekymret og holder du helt op med at mærke liv overhovedet, så ring til din jordemor

Anmeld

16. marts 2012

L&V

GønskE skriver:

Så ring til dødsgangen man skal ikke gå og være nervøs

Anmeld

16. marts 2012

GønskE

AnnaKJ skriver:

Ring til FG.

Tror jeg, at jeg gør i morgen - nu hvor jeg ikke har nummeret til hende

Anmeld

16. marts 2012

GønskE

LunaLykke skriver:

Det er helt normalt at man på et tidspunkt ikke mærker babyen så meget. Enten fordi han ligger anderledes end han plejer, eller fordi der simpelthen er blevet mindre plads . Nogen gange har de også nogle lidt stille perioder
Jeg gik på et tidspunkt ind i en dør med maven, og blev jo rigtig nervøs, og synes pludselig at jeg mærkede meget mindre liv - det gjorde jeg sikkert ikke, jeg var bare fokuseret på det.

Men er du meget bekymret og holder du helt op med at mærke liv overhovedet, så ring til din jordemor

Men er gået fra hele tiden til næsten intet, efter hunden gjorde det.

Anmeld

16. marts 2012

GønskE

Månsson skriver:

Dødsgangen? /:

Anmeld

16. marts 2012

L&V

Månsson skriver:

Ups dumme telefon der sku stå fødegangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.