Jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelskede også at amme.
Har 3 børn, men kun den sidste er et amme-barn.
Da jeg fik Rasmus, som i dag er 11 år, var jeg meget ung og meget uoplyst mht amning. Mælken var der da bare og det skulle da bare være sååå skønt og gå som smurt. NOTTT....

Rasmus skreg og skreg. Var sulten konstant. Det gjorde såå ondt på mig, når han skulle lægges til og mælken faldt først til på 5. dagen... Alt dette vidste jeg slet ikke. Så da vi kom hjem fra sygehuset, fik Rasmus flaske også sov drengen. Ammede ham i 4 dage!! Hadede det...
Nicolaj på 9½ år, fik slet ikke bryst. Ville bare IKKE amme. Fik en pille på sygehuset for at få råmælken til at gå væk.
Da vi så skulle have Mads, som er 5 år, VILLE jeg bare amme. Jeg ville bare ikke have 3 børn og aldrig havde prøvet at amme. Så jeg blev oplyst!!
Jeg læste og læste. Spurgte og spurgte...
Hvilket resulterede i, at jeg amme Mads i 7 mdr. Og INGEN kunne fortælle mig, at det ingen nææææææring var i mit mælk ell hvornår MIT barn var sulten.
Amningen med Mads ligger på lige med selve fødslen af de største oplevelser, jeg nogensinde har prøvet.
Mads valgte selv mig fra, da han var 7 mdr. Det viste sig nemlig jeg var gravid igen også ville han bare IKKE have mit mælk mere

Kloster
Anmeld