Indlagt på Hvidovre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

tabra

MissBee skriver:

Øv sÅ var det min tur til at blive indlagt med for kort cervix ( livmoderhals ) den måler sølle 1,1cm

så er nu sengeliggende på Hvidovre med ok til at bade og gå på toilettet ellers hedder det sengeligning...

Dagens scanning viste ellers 2 fine drenge med god blodprocent, fin nyrer/blære funktion og fint flow.

Vægten er på 14 dage steget fra 348g til 489g på tv1 og 407g til 521g på tv2

Jeg har fået lungemodner idag og får igen i morgen men håber virkelig jeg kan holde dem inde i de næste 10-13 uger!

Så kryds fingre for mig piger!

Store varme og masser af dem herfra, søde

Krydser alt hvad jeg kan for at jeres små dejlige drenge ikke kommer før tid er 

Sender dig/ Jer de varmeste og mest positive tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

malo

Øv sÅ var det min tur til at blive indlagt med for kort cervix ( livmoderhals ) den måler sølle 1,1cm

så er nu sengeliggende på Hvidovre med ok til at bade og gå på toilettet ellers hedder det sengeligning...

Dagens scanning viste ellers 2 fine drenge med god blodprocent, fin nyrer/blære funktion og fint flow.

Jeg har fået lungemodner idag og får igen i morgen men håber virkelig jeg kan holde dem inde i de næste 10-13 uger!

Krydser fingre for at du får slappet rigtig meget af, så bebserne bliver i hulen et par måneder endnu.

Prøv at lade være med at blive stresset over at være indlagt, hold ud for babyernes skyld

Anmeld

17. marts 2012

MissBee

Tak for støtten piger det varmer meget!!!

Anmeld

17. marts 2012

ulleby

MissBee skriver:

Krydser alt havd der kan krydses og sender dig et stort 

Anmeld

17. marts 2012

twinboys

MissBee skriver:

Uuuuuhhhh nej det minder mig om mine krudtugler der nettop synes de skulle ud før tid... Hold ud og tænk hver dag du holder på dem jo bedre.... Tanker til jer ... 

Anmeld

17. marts 2012

kvinde84

Øv bøv, det er træls når sådan noget sker   for at de bliver derinde lidt (eller længe) endnu, i morgen er altid bedre end i dag 

Anmeld

17. marts 2012

frk-stoltze

for dine smukke tvillinger bliver derinde

Anmeld

17. marts 2012

MissBee

Tak! 

De sidste 2 timer har jeg kun haft 2 plukveer og fået anden omgang lungemodner så lige pt tegner det godt!

Anmeld

18. marts 2012

Sille86

Krydser så meget fingre for at basse fyrene bliver derinde så længe som muligt.. Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.