Indlagt på Hvidovre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.853 visninger
38 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. marts 2012

MissBee

Øv sÅ var det min tur til at blive indlagt med for kort cervix ( livmoderhals ) den måler sølle 1,1cm

så er nu sengeliggende på Hvidovre med ok til at bade og gå på toilettet ellers hedder det sengeligning...

Dagens scanning viste ellers 2 fine drenge med god blodprocent, fin nyrer/blære funktion og fint flow.

Vægten er på 14 dage steget fra 348g til 489g på tv1 og 407g til 521g på tv2

Jeg har fået lungemodner idag og får igen i morgen men håber virkelig jeg kan holde dem inde i de næste 10-13 uger!

Så kryds fingre for mig piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Janni.

Åh nej, for jer. Håber virkelig du kan holde dem derinde.

Anmeld

16. marts 2012

L&V

MissBee skriver:

Øv sÅ var det min tur til at blive indlagt med for kort cervix ( livmoderhals ) den måler sølle 1,1cm

så er nu sengeliggende på Hvidovre med ok til at bade og gå på toilettet ellers hedder det sengeligning...

Dagens scanning viste ellers 2 fine drenge med god blodprocent, fin nyrer/blære funktion og fint flow.

Jeg har fået lungemodner idag og får igen i morgen men håber virkelig jeg kan holde dem inde i de næste 10-13 uger!

for at de bliver der inde og bliver store og stærke.. Har selv prøvet det du beskriver og hun endte med at sku tvinges ud da den tid kom

Anmeld

16. marts 2012

Clisolka

Åh nej! Jeg krydser hver der krydses kan, for at de vil blive inde i mavsen lidt længere tid, så de kan vokse sig store og stærke 

Anmeld

16. marts 2012

Ciss

Så kedeligt!!! - og så nervepirrende!

krydser alt jeg krydse kan for jer!

Anmeld

16. marts 2012

MissBee

Månsson skriver:

for at de bliver der inde og bliver store og stærke.. Har selv prøvet det du beskriver og hun endte med at sku tvinges ud da den tid kom

Hvordan det? Endte du med igangsættelse? 

Anmeld

16. marts 2012

Isabella_mor

MissBee skriver:

de skal sgu blive derinde.. ikke flere fortidligt fødte... 

Anmeld

16. marts 2012

MissBee

Mange tak piger! 

Anmeld

16. marts 2012

L&V

MissBee skriver:

Hvordan det? Endte du med igangsættelse? 

Yeps

Anmeld

16. marts 2012

JonTri

!

Hvordan opdagede du at cervix var forkortet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.