Indlagt på Hvidovre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Vial

MissBee skriver:

Hvor lang tid var du indlagt og hvor lang tid holdt du dem inde?

Min var længer end din og jeg var kun kort indlagt. Skulle så bare ligge hjemme på sofa. Fik også lungemodner.

Vandet gik da jeg var 36+2. Da jeg først fik styr på plukkeveerne, så havde lh fin længde.

Mine plukkeveer gjorde heller ikke ondt, men de bed altså lidt af lh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

MissBee

Vial skriver:

Min var længer end din og jeg var kun kort indlagt. Skulle så bare ligge hjemme på sofa. Fik også lungemodner.

Vandet gik da jeg var 36+2. Da jeg først fik styr på plukkeveerne, så havde lh fin længde.

Mine plukkeveer gjorde heller ikke ondt, men de bed altså lidt af lh.

Har aflastet hjemme siden uge 21 og også primært sengeliggende så derfor måtte jeg ikke komme hjem..

Anmeld

16. marts 2012

Vial

MissBee skriver:

Har aflastet hjemme siden uge 21 og også primært sengeliggende så derfor måtte jeg ikke komme hjem..

Øv øv. Håber, at opholder bliver tåleligt, og du har fået en god sidekammerat på stuen.

Anmeld

16. marts 2012

MissBee

Vial skriver:

Øv øv. Håber, at opholder bliver tåleligt, og du har fået en god sidekammerat på stuen.

Tak 

Det er en halv delt stue så der er en mur mellem os så vi kan ikke se hinanden Og der er dele væg som er flytbar men min super irriterende nabo stjæler den hele tiden!  Og hendes gæster inkl kæreste går forbi mig hver 20 min og jeg har ingen gæster så jeg føler mig lidt udsat for især hans blik da han blandt andet skulle kiggge men jeg fik lungemodner i ballen hvilket pisser mig af da jeg føler mig ret alene og sårbar lige nu.

Anmeld

16. marts 2012

Vial

MissBee skriver:

Tak 

Det er en halv delt stue så der er en mur mellem os så vi kan ikke se hinanden Og der er dele væg som er flytbar men min super irriterende nabo stjæler den hele tiden!  Og hendes gæster inkl kæreste går forbi mig hver 20 min og jeg har ingen gæster så jeg føler mig lidt udsat for især hans blik da han blandt andet skulle kiggge men jeg fik lungemodner i ballen hvilket pisser mig af da jeg føler mig ret alene og sårbar lige nu.

Årrh, hvor belastende!

Det er så grænseoverskridende at ligge udstillet i en hospitalsseng. Har prøvet det mange gange. Man er i forvejen underdrejet. Enten pga sygdom eller bekymring, som du har nu.

Anmeld

16. marts 2012

projekt-ønskebarn

Krydser for at de bliver lidt endnu. Knus og tanker 

Anmeld

16. marts 2012

MariaJ

Et stort kram til dig og håber det snart går i ro igen. Jeg har lige selv været indlagt og følte mig bare så lille og ensom.  for at de små bliver derinde længe endnu. 

Anmeld

16. marts 2012

MissBee

Vial skriver:

Årrh, hvor belastende!

Det er så grænseoverskridende at ligge udstillet i en hospitalsseng. Har prøvet det mange gange. Man er i forvejen underdrejet. Enten pga sygdom eller bekymring, som du har nu.

Ja præcis  Til dig!

Anmeld

16. marts 2012

l.kjoeller

Held og lykke og de varmeste tanker herfra.

Anmeld

16. marts 2012

Frk-Lotusblomst

MissBee skriver:

Øv sÅ var det min tur til at blive indlagt med for kort cervix ( livmoderhals ) den måler sølle 1,1cm

så er nu sengeliggende på Hvidovre med ok til at bade og gå på toilettet ellers hedder det sengeligning...

Dagens scanning viste ellers 2 fine drenge med god blodprocent, fin nyrer/blære funktion og fint flow.

Vægten er på 14 dage steget fra 348g til 489g på tv1 og 407g til 521g på tv2

Jeg har fået lungemodner idag og får igen i morgen men håber virkelig jeg kan holde dem inde i de næste 10-13 uger!

Så kryds fingre for mig piger!

Puuha det var ikke meget der var tilbage af den.. :/
Håber de blvier derinde noget længere endnu!!

Krydser herfra og "god bedring"..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.