Kan du anbefale en cykeltrailer til 3 børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

JeNoVa

Mumto3 skriver:

Det er helt ok, men vi lægger os selvfølgelig op af markedsprisen.

Tak for tilbuddet ihvertfald. Du kan jo eventuelt lade mig det vide, når du kommer frem til en pris.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Klumpe-dumpe

JeNoVa skriver:

Curacao er en lille ø i det Karibiske Hav lige nord for Venezuela's kyst. Min mand er fra Holland, men hans far er fra Curacao, så det er derfra, vi har forbindelsen.

Jeg glæder mig slet ikke til stiv kuling eller noget som helst under 25 plusgrader, men jeg tager nu mine beslutninger ud fra, hvad jeg tror, der vil være bedst for mine børn. Her er stort set ikke andet at lave end at tage til stranden, hvilket da også er dejligt, men Danmark har så meget mere at tilbyde, og børnene går ikke så meget op i, om det regner eller sner.

arh er det en meget lille ø? Men ja det bliver nok sådan lidt ensformet for både voksne og børn med strandture.... Har dine piger været i DK (eller andre steder) og oplevet andet slags vejr?

og jeg forstår udmærke din beslutning om at flyttet tilbage.

Anmeld

17. marts 2012

JeNoVa

Ariel skriver:

arh er det en meget lille ø? Men ja det bliver nok sådan lidt ensformet for både voksne og børn med strandture.... Har dine piger været i DK (eller andre steder) og oplevet andet slags vejr?

og jeg forstår udmærke din beslutning om at flyttet tilbage.

Ja, det er en ret lille ø på kun 444 km 2 og cirka 140,000 indbyggere. Vi har ingen steder været, siden vi kom herover og derfor heller ikke mine døtre. Det er også en grund til, at vi rejser tilbage i foråret, så de får tid til at vænne sig.

Anmeld

18. marts 2012

helle85

JeNoVa skriver:

Ja, det vil nok være en god idé. Og de er ikke så dyre, som jeg troede, de ville være. Jeg ville også føle det mere sikkert med børnene foran end bagved. Tak for hjælpen!

det var så lidt og der stå på den ene at der er plads til 4 børn i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.