Kan du anbefale en cykeltrailer til 3 børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.055 visninger
33 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

JeNoVa

Ja, hvis du kan anbefale en cykeltrailer, der passer til 3 børn, så vil jeg meget gerne vide noget om det.

Rigtig mange tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

An&Jo

JeNoVa skriver:

Ja, hvis du kan anbefale en cykeltrailer, der passer til 3 børn, så vil jeg meget gerne vide noget om det.

Rigtig mange tak!

tror ikke de fåes til 3 børn.. :/

Men du kan jo muligvis købe en til to børn, og så have en stol til det sidste barn??

Anmeld

17. marts 2012

helle85

JeNoVa skriver:

Rigtig mange tak!

du kan jo også få en lad cykel jeg har dog ikke nogen erfaring med dem.

lrcykel.dk

Anmeld

17. marts 2012

JeNoVa

An&Jo skriver:

tror ikke de fåes til 3 børn.. :/

Men du kan jo muligvis købe en til to børn, og så have en stol til det sidste barn??

Det var det, jeg frygtede. Det kan godt være, at en stol vil blive nødvendig, men jeg ville nu hellere have dem alle samlet i en trailer.

Anmeld

17. marts 2012

JeNoVa

helle85 skriver:

du kan jo også få en lad cykel jeg har dog ikke nogen erfaring med dem.

lrcykel.dk

Ja, det vil nok være en god idé. Og de er ikke så dyre, som jeg troede, de ville være. Jeg ville også føle det mere sikkert med børnene foran end bagved. Tak for hjælpen!

Anmeld

17. marts 2012

H+S Skjolgborg.

Har selv tre børn og de findes desværre kun til to børn også må man jo have en stol bag på eller forand til den sidste medmindre den en af dem kan cykel selv.

Henriette

Anmeld

17. marts 2012

H+S Skjolgborg.

JeNoVa skriver:

Ja, det vil nok være en god idé. Og de er ikke så dyre, som jeg troede, de ville være. Jeg ville også føle det mere sikkert med børnene foran end bagved. Tak for hjælpen!

Desværre kan og må der jo også kun være to børn i dem og børne skal jo have sele og hjelm på.

Mvh Henriette

Anmeld

17. marts 2012

Klumpe-dumpe

JeNoVa skriver:

I long John two kan du havde 3 (og 4) børn, de er netop lavet med seler til alle børnene

Anmeld

17. marts 2012

JeNoVa

mor til 4 dejlige børn skriver:

Har selv tre børn og de findes desværre kun til to børn også må man jo have en stol bag på eller forand til den sidste medmindre den en af dem kan cykel selv.

Henriette

Æv, er det ikke besværligt og farligt at cykle med én bagpå og to foran eller i en trailer? Jeg tænker, at man nemt kan vælte.

Anmeld

17. marts 2012

JeNoVa

mor til 4 dejlige børn skriver:

Desværre kan og må der jo også kun være to børn i dem og børne skal jo have sele og hjelm på.

Mvh Henriette

Sele og hjelm, ja, det havde jeg ikke lige overvejet. Tak for hjælpen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.