Kan du anbefale en cykeltrailer til 3 børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

Mumto3

Vi har en christianiacykel i høj model. Den har vi haft 3 børn i. Først lift med baby og to der sad, og senere to der sad og en i småbørn stol med 3 pkt sele og til sidst bare 3 børn og nogle gange også en kammerat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

JeNoVa

Ariel skriver:

Kan jeg godt forstå, selvom det efter min mening ville være så meget mere nice, at cykle rundt under de himmelstrejf du befinder dig under pt   

Det skulle man måske tro, men der er flere grunde til, jeg ikke cykler her i Curacao. Først og fremmest findes her ikke cykelstier, og det er vildt farligt at cykle rundt på de dårlige veje herovre. For det andet er det alt for varmt, og man ville hurtigt få solskolninger, hvis man skulle ud at cykle omkring middag. Derfor har jeg ikke cyklet i de 3,5 år, jeg har boet herovre, og jeg GLÆDER mig til at komme hjem og cykle.

P.s. Jeg tog herover for varmens skyld, men jeg har måttet indse, at sol og varme ikke er alt. Der er MANGE fordele ved at bo i et land som Danmark.

Anmeld

17. marts 2012

JeNoVa

Mumto3 skriver:

Vi har en christianiacykel i høj model. Den har vi haft 3 børn i. Først lift med baby og to der sad, og senere to der sad og en i småbørn stol med 3 pkt sele og til sidst bare 3 børn og nogle gange også en kammerat

Tak, har du eventuelt et link til et sted, hvor man kan købe sådan en?

Anmeld

17. marts 2012

Klumpe-dumpe

JeNoVa skriver:

Det skulle man måske tro, men der er flere grunde til, jeg ikke cykler her i Curacao. Først og fremmest findes her ikke cykelstier, og det er vildt farligt at cykle rundt på de dårlige veje herovre. For det andet er det alt for varmt, og man ville hurtigt få solskolninger, hvis man skulle ud at cykle omkring middag. Derfor har jeg ikke cyklet i de 3,5 år, jeg har boet herovre, og jeg GLÆDER mig til at komme hjem og cykle.

P.s. Jeg tog herover for varmens skyld, men jeg har måttet indse, at sol og varme ikke er alt. Der er MANGE fordele ved at bo i et land som Danmark.

Hvor er det præcis Curacao er henne i verden?  (er din mand derfra??)

Jo jo der er mange fordele ved at bo i DK, men det er altså bare en lille bitte smule federe at være ude på legepladsen i solskin end som i dag, i stivkuling

Anmeld

17. marts 2012

JeNoVa

Ariel skriver:

Hvor er det præcis Curacao er henne i verden?  (er din mand derfra??)

Jo jo der er mange fordele ved at bo i DK, men det er altså bare en lille bitte smule federe at være ude på legepladsen i solskin end som i dag, i stivkuling

Curacao er en lille ø i det Karibiske Hav lige nord for Venezuela's kyst. Min mand er fra Holland, men hans far er fra Curacao, så det er derfra, vi har forbindelsen.

Jeg glæder mig slet ikke til stiv kuling eller noget som helst under 25 plusgrader, men jeg tager nu mine beslutninger ud fra, hvad jeg tror, der vil være bedst for mine børn. Her er stort set ikke andet at lave end at tage til stranden, hvilket da også er dejligt, men Danmark har så meget mere at tilbyde, og børnene går ikke så meget op i, om det regner eller sner.

Anmeld

17. marts 2012

Mumto3

JeNoVa skriver:

Tak, har du eventuelt et link til et sted, hvor man kan købe sådan en?

Det kan du i princippet i en hver cykelhandler. De bestiller bare cyklen hjem.

Vi valgte at have låge i fronten af cyklen (det koster 1000kr ekstra) men det har vi været VILDT glade for. Det gør det meget lettere at få liften ind, og det er nemmere for små børn selv at kravle ind og ud, og jeg slipper for at løfte.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men vi bor lidt nord for Kbh, og nu kan vores tre børn cykle selv og derfor har vi overvejet at sælge vores cykel. Den er købt i efteråret 2008. Vi har vist stadig kvitteringen, så vi kan se nyprisen. Jeg husker det som ca. 16.000kr

Vi har også den store kaleche på, så alle 3 børn har masser af plads op til 'loftet' hvorimod de almindelige kalecher er skrå og det giver mindre plads.

Anmeld

17. marts 2012

JeNoVa

Mumto3 skriver:

Det kan du i princippet i en hver cykelhandler. De bestiller bare cyklen hjem.

Vi valgte at have låge i fronten af cyklen (det koster 1000kr ekstra) men det har vi været VILDT glade for. Det gør det meget lettere at få liften ind, og det er nemmere for små børn selv at kravle ind og ud, og jeg slipper for at løfte.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men vi bor lidt nord for Kbh, og nu kan vores tre børn cykle selv og derfor har vi overvejet at sælge vores cykel. Den er købt i efteråret 2008. Vi har vist stadig kvitteringen, så vi kan se nyprisen. Jeg husker det som ca. 16.000kr

Vi har også den store kaleche på, så alle 3 børn har masser af plads op til 'loftet' hvorimod de almindelige kalecher er skrå og det giver mindre plads.

Det kommer helt an på prisen, om jeg er interesseret?

Anmeld

17. marts 2012

Mumto3

JeNoVa skriver:

Det kommer helt an på prisen, om jeg er interesseret?

Jeg aner ikke hvad sådan en står til i brugt stand, men du skal velkommen til et bud. Evt. på en pb

Anmeld

17. marts 2012

JeNoVa

Mumto3 skriver:

Jeg aner ikke hvad sådan en står til i brugt stand, men du skal velkommen til et bud. Evt. på en pb

OK, jeg skal først have undersøgt markedet for at se, hvad der bedst kan betale sig. Men jeg vil nok ikke give det, du gerne vil have.

Anmeld

17. marts 2012

Mumto3

JeNoVa skriver:

OK, jeg skal først have undersøgt markedet for at se, hvad der bedst kan betale sig. Men jeg vil nok ikke give det, du gerne vil have.

Det er helt ok, men vi lægger os selvfølgelig op af markedsprisen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.