Anonym skriver:
Ja jeg følte i starten af min graviditet da jeg var 6 uger henne sagde min læge til mig hele tiden om jeg havde overvejet en abort pga jeg er ung i hendes øjne.. Blev faktisk ret irriteret over hende og havde overvejer at skifte hende ud men ikke alligevel :-)
Mit besøg hos gynækologen var super, jeg fik set bebsen og den lå der og hjerte slog fint:-)
Jeg tror bare vi må nøjes med mindre sex indtil mig få mere lyst:-p
Hold da op en spade af en kommentar din læge kom med.. Ung eller ej, hun skal da slet ikke sige sådan..
Men var da dejligt at bebse har det godt
Næste gang I har sex så husk glidecremen.. den kan altså gøre det hele meget nemmere 
Og ja det er ok at sige man ikke har lyst, jeg kunne sagtens have undværet sex de første tre måneder, men på den anden side skal man også passe på ikke at afvise manden for meget tror jeg... Han er i forvejen lidt udenfor mht baby, da han jo ikke mærker noget og kun står og ser på fra sidelinjen og hvis man så samtidig afviser intimt samvær med ham gang på gang, så tror jeg godt det kan være en ret hård periode for ham...
Tror vi havde sex hver 14. dag og det behagede bestemt ikke manden, men jeg kunne simpelthen bare ikke oftere end det og det var kun for hans skyld... Til gengæld så har det vendt 180 grader nu og jeg skal helst have hver anden dag lige pludselig hehe... Så det kan du jo trøste ham lidt med 
Anmeld