Hjælpppp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.551 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Anonym trådstarter

Er 10 uger og for første gang bløder jeg efter jeg har haft sex med min mand, det var en smule rødt blod på hans penis og på min vagina, intet klump men lidt blod, fik lidt ondt i maven ... Det første gang det sker.. Er så bekymret plz hjælp! Kan ikke sove nu //

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Anonym trådstarter

Hjælp!!

Anmeld

15. marts 2012

Nettemor

Hvis det ikke er meget og det ikke gør voldsomt ondt kan det være en rift eller et blodkar der er sprunget. Er du meget nervøs pga at store smerter eller meget blod kan du jo ringe til lægevagten

Anmeld

15. marts 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Hvis det ikke er meget og det ikke gør voldsomt ondt kan det være en rift eller et blodkar der er sprunget. Er du meget nervøs pga at store smerter eller meget blod kan du jo ringe til lægevagten

DeT var ikke tydeligt blod men blod der var meget lyst, fik kun ondt da jeg rejste mig op fra sengen efter sex og så at der var sådan en lyserød rødlige farve på papiret men det var ikke spor meget, dog var der jo noget på min mands penis og jeg er ikke så våd når vi har samleje men jeg bliver bare så bekymret da det sker første gang

Anmeld

15. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

DeT var ikke tydeligt blod men blod der var meget lyst, fik kun ondt da jeg rejste mig op fra sengen efter sex og så at der var sådan en lyserød rødlige farve på papiret men det var ikke spor meget, dog var der jo noget på min mands penis og jeg er ikke så våd når vi har samleje men jeg bliver bare så bekymret da det sker første gang

Jeg har prøvet et par gange at der var en smule blod efter samleje. både som gravid og ikke gravid. Hvis det bare er lige efter så ville jeg ikke være bekymret. Men hvis det bliver ved med at bløde ville jeg få det tjekket. Har du prøvet at gå på toilet og se om det stadig bløder?

Anmeld

15. marts 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Jeg har prøvet et par gange at der var en smule blod efter samleje. både som gravid og ikke gravid. Hvis det bare er lige efter så ville jeg ikke være bekymret. Men hvis det bliver ved med at bløde ville jeg få det tjekket. Har du prøvet at gå på toilet og se om det stadig bløder?

Jeg vAr lige inde og se igen men det bløder ikke og det gjorde det hellere ikk efter samleje der var bare den lyserødlig farve da jeg sku rense mig, men det var sådan vandlig, og min fisse gør lidt ondt efte sex det gjorde det også sidst uden blod

Anmeld

15. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Jeg vAr lige inde og se igen men det bløder ikke og det gjorde det hellere ikk efter samleje der var bare den lyserødlig farve da jeg sku rense mig, men det var sådan vandlig, og min fisse gør lidt ondt efte sex det gjorde det også sidst uden blod

Det kan jo godt se værre ud end det er når dine og hans væsker også er der. Og det så bliver farvet rødt af lidt blod.

Jeg tror ikke lige umiddelbart at du behøvet at være nervøs. Men synes da ikke det lyder godt at du har ondt ved samleje. Husk masser at smørelse

Anmeld

15. marts 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Det kan jo godt se værre ud end det er når dine og hans væsker også er der. Og det så bliver farvet rødt af lidt blod.

Jeg tror ikke lige umiddelbart at du behøvet at være nervøs. Men synes da ikke det lyder godt at du har ondt ved samleje. Husk masser at smørelse

Tror du babyen er oki ?

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

StadIgvæk lidt blod

Anmeld

16. marts 2012

DLM

Jeg tænker også det er en rift du har fået under sex, men hvis det stadig bløder lidt i morgen og du er utryk ved det så ring til lægen. hellere en gang for meget end for lidt, men jeg tror ikke der er grund til bekymring, jeg tror din baby har det godt i maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.