Hjælpppp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Masig

Anonym skriver:

Er 10 uger og for første gang bløder jeg efter jeg har haft sex med min mand, det var en smule rødt blod på hans penis og på min vagina, intet klump men lidt blod, fik lidt ondt i maven ... Det første gang det sker.. Er så bekymret plz hjælp! Kan ikke sove nu //

Godmorgen. Håber blodet er stoppet igen. Men ville ikke lige gå uden at sige at jeg altså bløder HVER GANG efter sex... Både før jeg blev gravid og nu.... Jeg har meget sarte slimhinder og derfor brister der stort set altid et blodkar når vi har sex (nu er manden så også lidt over gennemsnittet af størrelse ud fra min erfaring, så det kan jo også have noget at sige)....

Men det jeg egentlig lige ville trøste dig med var, at ens slimhinder bliver mere sarte når man bliver gravid, og derfør bløder man nemmere når de bliver "overanstrengt" som fx ved sex... Kan også være du oplever at din næse bløder lidt når du pudser den, eller tandkødet begynder at bløde....

Det er helt normalt og ikke noget at være nervøs for, og det skader ikke baby nogen steder....

Smerterne havde jeg også de første par gange vi havde sex i starten.. Tror det er fordi det hele ændrer sig dernede og når der så sker noget mere som ved sex så spænder musklerne ekstra meget... Bare vent til du begynder at få plukkeveer ved sex... Det er altså en mærkelig fornemmelse... eller når baby pludselig sparker og synes den skal være med... Total surrealistisk hehe...

Men bare rolig, det lyserøde blod efter sex har med stor sandsynlighed intet ondt på sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Godmorgen. Håber blodet er stoppet igen. Men ville ikke lige gå uden at sige at jeg altså bløder HVER GANG efter sex... Både før jeg blev gravid og nu.... Jeg har meget sarte slimhinder og derfor brister der stort set altid et blodkar når vi har sex (nu er manden så også lidt over gennemsnittet af størrelse ud fra min erfaring, så det kan jo også have noget at sige)....

Men det jeg egentlig lige ville trøste dig med var, at ens slimhinder bliver mere sarte når man bliver gravid, og derfør bløder man nemmere når de bliver "overanstrengt" som fx ved sex... Kan også være du oplever at din næse bløder lidt når du pudser den, eller tandkødet begynder at bløde....

Det er helt normalt og ikke noget at være nervøs for, og det skader ikke baby nogen steder....

Smerterne havde jeg også de første par gange vi havde sex i starten.. Tror det er fordi det hele ændrer sig dernede og når der så sker noget mere som ved sex så spænder musklerne ekstra meget... Bare vent til du begynder at få plukkeveer ved sex... Det er altså en mærkelig fornemmelse... eller når baby pludselig sparker og synes den skal være med... Total surrealistisk hehe...

Men bare rolig, det lyserøde blod efter sex har med stor sandsynlighed intet ondt på sig

DiN besked har lige berolige mig, så jeg ringede lige til lægen for et kort øjeblik siden og fortalte hende nøjagtig som der står her så siger hun jeg skal tag på akut hospital for at tjekke mig! Hun ringer pg ser hvor jeg kan tag hen.. Det berolige mig overhovedet ikk nu /

Anmeld

16. marts 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

DiN besked har lige berolige mig, så jeg ringede lige til lægen for et kort øjeblik siden og fortalte hende nøjagtig som der står her så siger hun jeg skal tag på akut hospital for at tjekke mig! Hun ringer pg ser hvor jeg kan tag hen.. Det berolige mig overhovedet ikk nu /

Jeg har også sarte slimhinder, og det blev værre da jeg var gravid...  Fik også ømhed- agtigt efter sex, og kan stadig godt have det...

Jeg tror at du er heldig at have en læge der går med livrem og seler, og du bare skal nyde måske at få dit lille myr at se igen i dag 

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Jeg har også sarte slimhinder, og det blev værre da jeg var gravid...  Fik også ømhed- agtigt efter sex, og kan stadig godt have det...

Jeg tror at du er heldig at have en læge der går med livrem og seler, og du bare skal nyde måske at få dit lille myr at se igen i dag 

Hehe det så også rigtigt, jeg håber bare alt er godt derinde, min læge ville ringe men hun har ikke ringet endnu, håber hun ringer snart for jeg er ved at dø af vente tiden!! :-( 

Anmeld

16. marts 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hehe det så også rigtigt, jeg håber bare alt er godt derinde, min læge ville ringe men hun har ikke ringet endnu, håber hun ringer snart for jeg er ved at dø af vente tiden!! :-( 

Er sikker på alt er fint - du bløder ikke mere, vel? 

Hos mig er det som regel alt sammen kommet ud næste dag, og der ser normalt ud dernede 

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Er sikker på alt er fint - du bløder ikke mere, vel? 

Hos mig er det som regel alt sammen kommet ud næste dag, og der ser normalt ud dernede 

Jeg blødte lidt til morges men det var resten som regel er min skede også rigtig øm idag og min mand sagde jeg er meget tør i skeden og det gær faktisk lidt ondt for tiden, når vi altså har sex.. Men heldigvis har min læge fået lægen i Hvidovrehospitalet overbevidst at det vigtigt og skal derhen kl 11 :-) 

Anmeld

16. marts 2012

Holbæktrunten

Jeg blødte lidt til morges men det var resten som regel er min skede også rigtig øm idag og min mand sagde jeg er meget tør i skeden og det gær faktisk lidt ondt for tiden, når vi altså har sex.. Men heldigvis har min læge fået lægen i Hvidovrehospitalet overbevidst at det vigtigt og skal derhen kl 11 :-) 

Når man bliver gravid ændrer hormonbalancen sig, og ofte bliver man mere tør og dermed også øm... og får nemmere rifter. Kan anbefale silicone glidecreme 

Tror du har en rigtig god læge, håber på en opdatering... Men tror nu stadig ikke at der er noget at bekymre sig for...

Anmeld

16. marts 2012

Masig

Anonym skriver:

Det lyder meget voldsomt, men vær kun glad for at din læge er villig til at undersøge dig.. hellere en gang for meget end en gang for lidt... jeg har en læge der ikke går så meget op i det der, og altid bare siger "det betyder ikke noget".. Og bevares det har da ikke haft nogen betydning foreløbig, men når man pletbløder jævnligt både ved sex og bare sådan generelt, så bliver man jo lidt nervøs... Så ville det da være rart hvis lægen gad tage det lidt mere alvorligt...

Jeg er sikker på der ikke er noget galt, når det er så lidt og kun ved sex, men tag endelig imod en akut scanning... Om ikke andet er det jo bare rart at få lov at se baby

Anmeld

16. marts 2012

Masig

Anonym skriver:

Vil helt klart også anbefale glidecreme... Vi havde slet ikke kunne klare os gennem et samleje uden de første 3 mdr hehe...

Men for mange kommer lysten og dermed "fugtigheden" så tilbage senere i graviditeten så det kan du jo gå og glæde dig til

Dejligt I har fået en tid så hurtigt. du må lige give en update...

Anmeld

16. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Tror du babyen er oki ?

Jeg glæder mig til en update når du har været omkring sygehuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.