Hej
Da jeg fik min datter for snart 10 år siden , der var hendes far og jeg sammen 9 måneder da hun blev født

Så vi har et barn , men da henriette blev ca. 1 1/2 år begyndte vi på projekt baby nr 2, og troede egentlig bare at det nok skulle gå hurtigt, men blev hurtig kloger. Jeg havde en veninde der har fået 3 børn imens vi har prøved, en anden har fået 2 og den tredje veninde har også fået 2, jeg ønskede dem tillykke hver gang og smilede og var glad på deres vejne, men inderst inde gjorde det mega ondt. Jeg fik efter fler år konstateret pco og min mand meget nedsat sædkvalitet, jeg var bund ullykkelig

Jeg ville så gerne have en lille mere. Vi fik at vide at jeg nu ikke kunne blive gravid på normal vis, og at det skulle blive kunstig befrugtning, jeg var så ked af det og skuffet .( Vi havde ikke råd til kunstig befrugtning )
Og lige pludselig havde jeg opgivet håbet, for nu havde vi prøvet i 8 år. Men så i december havde jeg gået rundt med ømme bryster i ca. 14 dage og var lidt afhængig af graviditets tests

men den 21 december testede jeg positiv og jeg var helt rundt på gulvet lykkelig

Og har nu termin til den 25 August

Det skal nok lykkedes jer, jeg krydser alt hvad der kan krydses for at det lykkedes for jer

Det skal nok komme

Knus og Kram Sabrina 19+2
Anmeld