At være glad på andres vegne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2009

zikkimus

Ja personligt synes jeg jo ikke i har prøvet længe, 5 mrd er ingen tid....jeg er endelig blevet gravid, men har en graviditet udenfor livmoderen bag mig, og vi prøvede ca. 3 år.
Jeg kender godt følelsen at man blir jaloux, jeg blev direkte onskabsfuld til sidst - i tankerne altså...ALLLE mine veninder blev gravide, jeg begyndte ikke at snakke med dem nårde sagde de var gravide, og hvis de fortalte det tidligt "trøstede" jeg mig med at det kunne gå galt. MEGET MEGET OND tanke, men man bliver lidt sindsyg når det er noget man virkelig VIRKELIG ønsker sig.
Du skal nok blive gravid - tro mig når jeg kan kan du også.
Kæmpe knus til dig
PS: jeg snakker med mine gravid veninder igen.....galskaben har lagt sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

Miss BananaHammock

Fiona78 skriver:

Kender det godt synes også nogen gange det er svær at holde mund
Vi har holdt en lille pause fra projektet efter jeg fik konstateret PCO da min læge synes det var en god ide at tage en periode på p piller for at få styr på mine hormoner og fordi jeg ikke havde haft mens mere en 2 gange på et år så der var totalt kuk i min cyklus...Så jeg er på piller indtil vi går igang med at prøve igen forstået på den måde at vi ved at det enten bliver insemination eller ægudtagning vi skal have gang i....Og han kom hjem fra arbejde i dag og sagde at nu var han klar på det så forhåbentlig kan vi snart gå igang...
Jeg skal lige blive på pillen lidt endnu da jeg skal have lavet et celleskrab og har hørt fra en anden herinde at fertilitetsklinikken i Dr.lund hvor vi skal hen har lukket i enten juni eller juni men nu er vi tættere på end nogensinde, ved godt at der kan gå etstykke tid inden vi er heldige men man skal jo starte et sted

krydser fingre for at det går stærkt når i kommer igang!

Anmeld

1. april 2009

Miss BananaHammock

zikkimus skriver:

Ja personligt synes jeg jo ikke i har prøvet længe, 5 mrd er ingen tid....jeg er endelig blevet gravid, men har en graviditet udenfor livmoderen bag mig, og vi prøvede ca. 3 år.
Jeg kender godt følelsen at man blir jaloux, jeg blev direkte onskabsfuld til sidst - i tankerne altså...ALLLE mine veninder blev gravide, jeg begyndte ikke at snakke med dem nårde sagde de var gravide, og hvis de fortalte det tidligt "trøstede" jeg mig med at det kunne gå galt. MEGET MEGET OND tanke, men man bliver lidt sindsyg når det er noget man virkelig VIRKELIG ønsker sig.
Du skal nok blive gravid - tro mig når jeg kan kan du også.
Kæmpe knus til dig
PS: jeg snakker med mine gravid veninder igen.....galskaben har lagt sig

Puh ha... sikke nogle tanker. Jeg er heldigvis kun på første stadie hvor jeg bare bliver jaloux og ked af det. Håber ikke jeg bliver ond i sulet. Men kan sku godt forstå at det kan gå sådan når alle veninderne omkring en bliver gravide. Jeg er heldigvis ikke så "gammel", så mange af mine veninder er slet ikke på det stadie i deres liv. Men de der er, er godt nok goe til at ramme det rigtige tidspunkt.

Ved godt at 5 måneder ikke er længe, sammenlignet med mange andre der prøver flere år. Tror bare man er så fandens naiv og tror det sker med det samme!

Glad for at høre at det er lykkes for jer, og at du snakker med dine veninder igen. Rigtige veninder forstår godt ens situation og vil være der når man har brug for dem!

Anmeld

1. april 2009

Fiona78

Nena skriver:

krydser fingre for at det går stærkt når i kommer igang!

Tak

Anmeld

1. april 2009

Miamaja

altsaa nogle gange er jeg klart glad paa andres vegne og andre gange slet ikke!

Anmeld

1. april 2009

Miss BananaHammock

Miamaja skriver:

altsaa nogle gange er jeg klart glad paa andres vegne og andre gange slet ikke!

Oki. Nu håber jeg ikke jeg snager, men er det så fordi at adoption tager lang tid og kræver tolmodighed? For kan forstå på din "profil" at du sagtens selv kan få børn. (synes foresten det er et super valg du har taget. Der er mange børn og der har brug for nogle forældre )

knus

Anmeld

1. april 2009

Miamaja

Nena skriver:

Oki. Nu håber jeg ikke jeg snager, men er det så fordi at adoption tager lang tid og kræver tolmodighed? For kan forstå på din "profil" at du sagtens selv kan få børn. (synes foresten det er et super valg du har taget. Der er mange børn og der har brug for nogle forældre )

knus

er det så fordi at adoption tager lang tid og kræver tolmodighed? hmm forstaar ikke dit sporgsmaal. uddyb gerne

gor ikke noget du sporger

Anmeld

1. april 2009

Miss BananaHammock

Miamaja skriver:

er det så fordi at adoption tager lang tid og kræver tolmodighed? hmm forstaar ikke dit sporgsmaal. uddyb gerne

gor ikke noget du sporger

du skriver at du ikke altid er glad på andres vegne også tænkte jeg, da du jo har valgt ikke at få børn selv og derfor ikke går og venter på at blive gravid, om grunden til du ikke bliver glad er fordi du gerne vil have flere børn, men ved at adoption kræver tid og tolmodighed (eller det er ihvertfald hvad jeg har forstået det gør, på de få jeg kender eller har hørt har adopteret)
Kan du følge mit spørgsmål? Det er lidt kringlet

Anmeld

1. april 2009

Miamaja

Nena skriver:

du skriver at du ikke altid er glad på andres vegne også tænkte jeg, da du jo har valgt ikke at få børn selv og derfor ikke går og venter på at blive gravid, om grunden til du ikke bliver glad er fordi du gerne vil have flere børn, men ved at adoption kræver tid og tolmodighed (eller det er ihvertfald hvad jeg har forstået det gør, på de få jeg kender eller har hørt har adopteret)
Kan du følge mit spørgsmål? Det er lidt kringlet

naaa, ok. Nej, det er ikke derfor. jeg er for det meste glad paa andres vegne der venter sig. generalt! men hvis der er nogen som jeg ikke synes burde avle yderligere eller folk som ikke burde have born, fordi de ikke kan tage sig af dem, saa er jeg ikke glad paa deres vegne

Anmeld

1. april 2009

Miss BananaHammock

Miamaja skriver:

naaa, ok. Nej, det er ikke derfor. jeg er for det meste glad paa andres vegne der venter sig. generalt! men hvis der er nogen som jeg ikke synes burde avle yderligere eller folk som ikke burde have born, fordi de ikke kan tage sig af dem, saa er jeg ikke glad paa deres vegne

Åhh.. på den måde. Ja sådan kan jeg også have det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.