Hvis man skal have 2200 kalorier om dagen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

Zafir

Månsson skriver:

Kan jeg godt forstå og det er jo heller ik holdbart for man ska jo spise alm mad før eller siden og hvis man kun har fået pulver så tror jeg bare kiloene ryger på igen

Ja... For hvis kroppen tror det er hungersnød, så gemmer den jo på alting Så derfor skal det være en balance.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

132319

Det er ikke sundt at gå under det anbefalede.

Din krop har brug for kalorierne for at din forbrænding fungerer

Anmeld

15. marts 2012

Hyacinth

132319 skriver:

Det er ikke sundt at gå under det anbefalede.

Din krop har brug for kalorierne for at din forbrænding fungerer

Det er rigtigt

For alle har jo et basal stofskifte, som er det, du skal bruge for bare at fungere rent fysisk(organer osv)m som formentlig er omkring 1500 kcal., men du skal jo faktisk bruge mere end bare til basalstofskiftet

Anmeld

15. marts 2012

Zafir

Hyacinth skriver:

Det er rigtigt

For alle har jo et basal stofskifte, som er det, du skal bruge for bare at fungere rent fysisk(organer osv)m som formentlig er omkring 1500 kcal., men du skal jo faktisk bruge mere end bare til basalstofskiftet

Så passer det jo meget godt med det indtag jeg har pt

Anmeld

18. marts 2012

..

Jeg har tabt 57 kilo ved at få under 1000 kcal om dagen i ca et år. Jeg havde det fint og fik masser af mad, man får mange grøntsager og magert kød for de kcal. Jeg tabte i snit 5 kilo om måneden, man kan selvfølgelig vælge at gøre det langsommere men jeg gad ikke bruge flere år på det. Min læge var inden over og min kostplan var super fin.

Jeg har nu holdt det i 1 år, selvfølgeligt tager man ikke på når man begynder at indtage den mængde kcal man skal for at holde vægten. Det er uhyggeligt simpelt, hvis man indtager færre kcal end man bruger så taber man sig, indtager mab flere tager man på..

Min vægt stod aldrig stille, man skal huske at jo mere du tager og jo mindre du vejer, jo færre kcal skal du indtage for at tabe dig.

Og det er noget vrøvl at stofskiftet går i stå når man får få kcal..

Anmeld

18. marts 2012

Månelys

AnnaB. skriver:

Et kg vejer ca. 7000 kalorier, så du kan bruge det som rettesnor for, hvor meget du taber dig ved x-antal kalorier i underskud. 

Hvis du har et underskud på 700 kalorier om dagen, vil det tage dig ca. 10 dage at tabe 7000 kalorier/1 kg. Husk at sætte dig rigtig godt ind i hvor mange kalorier der er i de forskellige fødevarer. Man kan nemt blive overrasket over kalorieindholdet, hvis ikke man er vant til at fokusere på den slags. 

Held og lykke

Anmeld

18. marts 2012

Zafir

Macrolf skriver:

Je ShaJeg har tabt 57 kilo ved at få under 1000 kcal om dagen i ca et år. Jeg havde det fint og fik masser af mad, man får mange grøntsager og magert kød for de kcal. Jeg tabte i snit 5 kilo om måneden, man kan selvfølgelig vælge at gøre det langsommere men jeg gad ikke bruge flere år på det. Min læge var inden over og min kostplan var super fin.

Jeg har nu holdt det i 1 år, selvfølgeligt tager man ikke på når man begynder at indtage den mængde kcal man skal for at holde vægten. Det er uhyggeligt simpelt, hvis man indtager færre kcal end man bruger så taber man sig, indtager mab flere tager man på..

Min vægt stod aldrig stille, man skal huske at jo mere du tager og jo mindre du vejer, jo færre kcal skal du indtage for at tabe dig.

Og det er noget vrøvl at stofskiftet går i stå når man får få kcal..

Jeg skal kun justerer eb smule, så derfor denne model. Tillykke med dit vægttab. :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.