Hej
Jeg mener ikke at du er en apple person, men på min iphone har jeg en app der hedder myfitnespal. Der kan jeg taste alt hvad jeg spiser ind i løbet af dagen. Man kan oprette sine egne måltider/fødevarer og man kan søge i alt det som alle andre i verden har tastet ind. Det er virkelig sjældent at jeg ikke har kunne finde en fødevare derinde. Plus at den gemmer det du plejer at spise, så du nemt og hurtigt kan taste det ind igen. Du kan også taste fysisk aktivitet ind, alt fra rengøring, step, fitnes, løb og synkronsvømning
Når du så afslutter din dag, så siger den: hvis du forsætter med at spise som du har gjort i dag, så vil du om 5 uger veje X antal kg. Det er en super god motivator. Plus at du kan se diagrammer osv. over hvor mange kalorier du har spist den sidste uge, og se diagrammer over hvordan din vægt er faldet/steget de sidste måneder (du taster selv din vægt ind, dit mål osv)
Den er SUPER god, men hvis den ikke duer til android er der med garanti også andre lignende app's at hente derude. Det er fedt så nemt at kunne taste kalorier ind, og regne ud hvor meget man må spise og om der er plads til et ekstra påskeæg til aftenkaffen.
Jeg har spist 1100 kalorier om dagen, og jeg har tabt mig ca. 0,6 kg om ugen. Jeg laver ikke noget fysisk stort set, men sidder stille hele dagen og dyrker ikke motion ud over gåture og den slags. Jeg er stoppet på kuren igen og har taget 1 kg. på hvorefter min vægt er stabil der. Jeg spiser så også alt muligt igen nu. (skriver speciale hjemme hos moar og bliver godt og grundigt bespist
).
Men prøv at find sådan en kalorie-app. Det er SÅ motiverende og nemt at holde styr på, og lækkert at den udregner hvor meget man kan tabe osv. Min skriver også: Ihhhh du er god, du har tabt dig, osv. og selv om det er en computer så bliver jeg alligevel helt vild glad over ros

Anmeld