tænkt nonstop - gravid alligevel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Kris89

tinasmor skriver:

Ærlig talt så er jeg ikke meget fortaler for "hvis du bare stopper med at tænke over det- så bliver du gravid" filosofi. Hvis kroppen er klar til at blive gravid så tror jeg den bliver gravid lige meget hvor meget og hvor lidt man tænker over det. Der er altid en eller anden der kender en som kender en som Liiiige blev gravid efter 4 år i behandling da de så fik en hund eller der som adopterede og så pludselig selv blev gravide. Min egen holdning er at jeg sagtens tror på at selv om man stresser, tænker osv. over at blive gravid, så kan det sagtens lykkes alligevel.

Held og lykke med det.

tusind tak for svar

håber du har ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

dejligt at høre at det kan lade sig gøre...

jeg tænker jo bare konstant... og er så bange for at jeg holder det væk ved at tænke så meget...

at det ikke vil lykkedes med mindre jeg holder op med at tænke... kan bare ikk holde op...

Ja, det kan da godt ske det påvirker nogen. Men for os ahr det altså ikke gjort noget..

Anmeld

15. marts 2012

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, det kan da godt ske det påvirker nogen. Men for os ahr det altså ikke gjort noget..

bare underligt, når man ved at tænke for meget kan holde mens væk, mon så ikke man kan holde en graviditet væk...

håber det ikk, for så bliver jeg da vidst aldrig gravid... 16 dage til jeg burde kunne teste

Anmeld

15. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

bare underligt, når man ved at tænke for meget kan holde mens væk, mon så ikke man kan holde en graviditet væk...

håber det ikk, for så bliver jeg da vidst aldrig gravid... 16 dage til jeg burde kunne teste

hehe, jo kroppen er en mærkelig fidus.

Ja, det er jo slet ikke så længe, selvom det føles som en evighed..

Anmeld

15. marts 2012

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe, jo kroppen er en mærkelig fidus.

Ja, det er jo slet ikke så længe, selvom det føles som en evighed..

i princippet er det jo lige om lidt ja er bare lidt i tvivl om hvornår jeg egentlig kan teste... sidste cyklus var jo 33 dage.. og før det har det været 35... men det er vel 14 dage efter ÆL....

så må jo nok gå ud fra 28 dage denne gang,

Anmeld

15. marts 2012

Maja88

ja mig..

Anmeld

15. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

i princippet er det jo lige om lidt ja er bare lidt i tvivl om hvornår jeg egentlig kan teste... sidste cyklus var jo 33 dage.. og før det har det været 35... men det er vel 14 dage efter ÆL....

så må jo nok gå ud fra 28 dage denne gang,

Det er meget forskellige hvornår det er, men som hovedregel 14 dage efter æl .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.