Kris89 skriver:
Hey alle sammen.
nu har jeg læst mange steder efterhånden om folk der skriver "vi blev gravide lige den måned vi ikke tænkte på det)...
er der nogen der har en modsat historie... ikke nødvendigvis tænkte mest på det den måned, men som tænkte non stop på baby hele cyklus igennem og som fik de to streger alligevel?
kram fra hende der tænker baby nonstop...

Jaaaaaa...
Altså jeg synes ikke jeg har tænkt mindre på det de måneder hvor jeg blev gravid end de andre..
Blev gravid første gang med positiv test i september. Jeg skulle opereres den 1. september men det var ikke en livsnødvendigt operation så vi knaledede uden beskyttelse men troede ikke det ville ske så hurtigt - dette var kun 2. cyklus uden p-piller. Nå men jeg testede så d. 30 på testdag - negativ. jeg blev opereret og testede så positiv 3 dage senere...
2. gang jeg blev gravid var i januar. 3 måneder efter MA. jeg havde egentlig måneden inden varslet PAUSE i pb fordi jeg var blevet total kulret i hovedet. Synes jeg fandt mig selv igen de 14 dage jeg nåede at holde pause. Kæresten ville ikke holde pause og vi prøvede derfor intensivt på baby igen omkring æglæsning.. Jeg var ved at få fnidder af babytænkende hjerne og wupti, 14 dage senere stod jeg med positiv test..
Anmeld