tænkt nonstop - gravid alligevel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Kris89

Hey alle sammen.

nu har jeg læst mange steder efterhånden om folk der skriver "vi blev gravide lige den måned vi ikke tænkte på det)...

er der nogen der har en modsat historie... ikke nødvendigvis tænkte mest på det den måned, men som tænkte non stop på baby hele cyklus igennem og som fik de to streger alligevel?

kram fra hende der tænker baby nonstop...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

Hey alle sammen.

nu har jeg læst mange steder efterhånden om folk der skriver "vi blev gravide lige den måned vi ikke tænkte på det)...

er der nogen der har en modsat historie... ikke nødvendigvis tænkte mest på det den måned, men som tænkte non stop på baby hele cyklus igennem og som fik de to streger alligevel?

Jaaaaaa...
Altså jeg synes ikke jeg har tænkt mindre på det de måneder hvor jeg blev gravid end de andre..

Blev gravid første gang med positiv test i september. Jeg skulle opereres den 1. september men det var ikke en livsnødvendigt operation så vi knaledede uden beskyttelse men troede ikke det ville ske så hurtigt - dette var kun 2. cyklus uden p-piller. Nå men jeg testede så d. 30 på testdag - negativ. jeg blev opereret og testede så positiv 3 dage senere...

2. gang jeg blev gravid var i januar. 3 måneder efter MA. jeg havde egentlig måneden inden varslet PAUSE i pb fordi jeg var blevet total kulret i hovedet. Synes jeg fandt mig selv igen de 14 dage jeg nåede at holde pause. Kæresten ville ikke holde pause og vi prøvede derfor intensivt på baby igen omkring æglæsning.. Jeg var ved at få fnidder af babytænkende hjerne og wupti, 14 dage senere stod jeg med positiv test..

Anmeld

14. marts 2012

Lullaby

Ork ja. Begge gange var jeg bimmelim og blev gravid efter 3 mdr. Så det kan man sagtens.

Anmeld

14. marts 2012

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Jaaaaaa...
Altså jeg synes ikke jeg har tænkt mindre på det de måneder hvor jeg blev gravid end de andre..

Blev gravid første gang med positiv test i september. Jeg skulle opereres den 1. september men det var ikke en livsnødvendigt operation så vi knaledede uden beskyttelse men troede ikke det ville ske så hurtigt - dette var kun 2. cyklus uden p-piller. Nå men jeg testede så d. 30 på testdag - negativ. jeg blev opereret og testede så positiv 3 dage senere...

2. gang jeg blev gravid var i januar. 3 måneder efter MA. jeg havde egentlig måneden inden varslet PAUSE i pb fordi jeg var blevet total kulret i hovedet. Synes jeg fandt mig selv igen de 14 dage jeg nåede at holde pause. Kæresten ville ikke holde pause og vi prøvede derfor intensivt på baby igen omkring æglæsning.. Jeg var ved at få fnidder af babytænkende hjerne og wupti, 14 dage senere stod jeg med positiv test..

dejligt at høre at det kan lade sig gøre...

jeg tænker jo bare konstant... og er så bange for at jeg holder det væk ved at tænke så meget...

at det ikke vil lykkedes med mindre jeg holder op med at tænke... kan bare ikk holde op...

Anmeld

14. marts 2012

Kris89

Lullaby skriver:

Ork ja. Begge gange var jeg bimmelim og blev gravid efter 3 mdr. Så det kan man sagtens.

tusind tak for svar...

er virkelig nervøs for at jeg ikke bliver gravid fordi jeg tænker så meget på det... men kan ikke lade være... 1+4 idag - laaang tid at tænke i endnu...

Anmeld

14. marts 2012

Ka+Ma=Be

Kris89 skriver:

Hey alle sammen.

Jep! Dog ikke mig selv Men min veninde planlagde graviditet og vidste hvornår hun havde ægløsning und alles. Hun blev gravid i første hug

Krydser fingre for dig 

Anmeld

14. marts 2012

Kris89

Katte87 skriver:

Jep! Dog ikke mig selv Men min veninde planlagde graviditet og vidste hvornår hun havde ægløsning und alles. Hun blev gravid i første hug

Krydser fingre for dig 

glad for at høre. og tusind tak

håber håber håber

Anmeld

14. marts 2012

FrkMR

Jeg var som en besat den første måned, og jeg blev gravid

Anmeld

14. marts 2012

tinasmor

Ærlig talt så er jeg ikke meget fortaler for "hvis du bare stopper med at tænke over det- så bliver du gravid" filosofi. Hvis kroppen er klar til at blive gravid så tror jeg den bliver gravid lige meget hvor meget og hvor lidt man tænker over det. Der er altid en eller anden der kender en som kender en som Liiiige blev gravid efter 4 år i behandling da de så fik en hund eller der som adopterede og så pludselig selv blev gravide. Min egen holdning er at jeg sagtens tror på at selv om man stresser, tænker osv. over at blive gravid, så kan det sagtens lykkes alligevel.

Held og lykke med det.

Anmeld

14. marts 2012

Kris89

FrkMR skriver:

Jeg var som en besat den første måned, og jeg blev gravid

SUPER... tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.