crille skriver:
Hvor fint.. Jamen det bliver jo spændende med din terminsdato også kan jeg høre.
Hahaha hvor er du skøn.. Det er lidt sjovt med de drømme. Håber nattens drøm bare var inspiration og der følger masser af nætter med pigenavne
Min kæreste begyndte igår at stille spørgsmålstegn til om han skal have et eller to navne.. Tilbage til tegnebrættet.. hihi.. Men der er jo ingen stress. Der er et helt år at løbe på, selvom det da klart vilel være rart at have et par gode forslag klar når han kommer. Vile så gerne ikke kalde ham bo som han lidt er kommet til at hedde nu (fordi det skulle han i hvert fald IKKE hedde i følge manden min - jeg syntes det kan være mget sødt, hvis man har mere end et navn)
Ja det blive noget spændene!
Ka rigtig godt li dobbelt navne, men ved af erfaring at det også ka gi lidt problemer når man ska til at lære at skrive sit navn. Feks er mit fulde navn Anne Kirstine + 2 lange efternavne. Tror nærmeste at jeg var 10 år inden jeg ku stave til hele mit navn. + folk ka af en eller mærkelig grund ik finde ud af at udtale Kirstine, men siger Kristine. Derfor er jeg også det meste af mit liv blevet kaldet Stine.
Det gælder bare om at ramme det rigtige navn og som Kaj og Andrea jo synger: jeg hedder ????? Fordi det var det navn de ku li, den dag jeg blev født syntes de navnet var sødt. Jeg ku drømme om den dag alle mennesker de sagde, at det bedste navn i verden det er???? Ja det bedste navn i verden det er???? Vh Stine
Anmeld