Gode forslag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

crille

christinak skriver:

Havde ikke en gang tænkt over at David var bibelsk men det er nu ikke derfor vi har valgt det  

Hehe næ, det er også bare mig og mine kriterier.. er derudover pædagog og sammeligner derfor mange navne med bestemte børn. Ikke at det behøves at være skidt, men syntes at min barn skal føles særlig og derfor bliver der også rasorteret mange på den konto  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Moms

crille skriver:

Venter en søn sidst i August og nu da vi kender kønnet er jagten på navn sat ind.

Jeg har lidt en tanke om at jeg syntes det er fedt med to navne og nedenfor har jeg skrevet de jeg tumler med for tiden.. ¨

Magne

Milan

Milas

Liam

Albert

Har i nogle guldkorn man kan foreslå til manden? 

Gorm

Anmeld

15. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
crille skriver:

Hvor fint.. Jamen det bliver jo spændende med din terminsdato også kan jeg høre. 

Hahaha hvor er du skøn.. Det er lidt sjovt med de drømme. Håber nattens drøm bare var inspiration og der følger masser af nætter med pigenavne  

Min kæreste begyndte igår at stille spørgsmålstegn til om han skal have et eller to navne.. Tilbage til tegnebrættet.. hihi.. Men der er jo ingen stress. Der er et helt år at løbe på, selvom det da klart vilel være rart at have et par gode forslag klar når han kommer. Vile så gerne ikke kalde ham bo som han lidt er kommet til at hedde nu (fordi det skulle han i hvert fald IKKE hedde i følge manden min - jeg syntes det kan være mget sødt, hvis man har mere end et navn) 

Ja det blive noget spændene! 

Ka rigtig godt li dobbelt navne, men ved af erfaring at det også ka gi lidt problemer når man ska til at lære at skrive sit navn. Feks er mit fulde navn Anne Kirstine + 2 lange efternavne. Tror nærmeste at jeg var 10 år inden jeg ku stave til hele mit navn. + folk ka af en eller mærkelig grund ik finde ud af at udtale Kirstine, men siger Kristine. Derfor er jeg også det meste af mit liv blevet kaldet Stine. 

Det gælder bare om at ramme det rigtige navn og som Kaj og Andrea jo synger: jeg hedder ?????  Fordi det var det navn de ku li, den dag jeg blev født syntes de navnet var sødt. Jeg ku drømme om den dag alle mennesker de sagde, at det bedste navn i verden det er???? Ja det bedste navn i verden det er???? Vh Stine 

Anmeld

15. marts 2012

MomseJulia

crille skriver:

Venter en søn sidst i August og nu da vi kender kønnet er jagten på navn sat ind.

Jeg har lidt en tanke om at jeg syntes det er fedt med to navne og nedenfor har jeg skrevet de jeg tumler med for tiden.. ¨

Magne

Milan

Milas

Liam

Albert

Eller Milan Elias/Elias. Albert Andreas/Emil.

Syntes Emil passer godt på rigtig mange navne, og johan!

Anmeld

16. marts 2012

crille

StineW79 skriver:

Ja det blive noget spændene! 

Ka rigtig godt li dobbelt navne, men ved af erfaring at det også ka gi lidt problemer når man ska til at lære at skrive sit navn. Feks er mit fulde navn Anne Kirstine + 2 lange efternavne. Tror nærmeste at jeg var 10 år inden jeg ku stave til hele mit navn. + folk ka af en eller mærkelig grund ik finde ud af at udtale Kirstine, men siger Kristine. Derfor er jeg også det meste af mit liv blevet kaldet Stine. 

Det gælder bare om at ramme det rigtige navn og som Kaj og Andrea jo synger: jeg hedder ?????  Fordi det var det navn de ku li, den dag jeg blev født syntes de navnet var sødt. Jeg ku drømme om den dag alle mennesker de sagde, at det bedste navn i verden det er???? Ja det bedste navn i verden det er???? Vh Stine 

Hihi, ja den er sød.. skal da vist lige have genopfrisket min Kaj og Andrea  

Anmeld

16. marts 2012

crille

MomseJulia skriver:

Eller Milan Elias/Elias. Albert Andreas/Emil.

Syntes Emil passer godt på rigtig mange navne, og johan!

Tak for gode forslag  

Anmeld

16. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
crille skriver:

Hihi, ja den er sød.. skal da vist lige have genopfrisket min Kaj og Andrea  

Ja kaj og Andrea har de bedst sange!! Og dem ka man vist ik lære for mange af når man har børn! Vh stine

Anmeld

16. marts 2012

crille

StineW79 skriver:

Ja kaj og Andrea har de bedst sange!! Og dem ka man vist ik lære for mange af når man har børn! Vh stine

Nej bestemt ikke. Har også lige invisteret i en "børnene synger" cd.. Har lige nogle sange jeg skal opdateres på også  

Anmeld

19. marts 2012

UngMor17

crille skriver:

Magne

Milan

Milas

Liam

Albert

Før jeg fandt ud af kønnet på min lille prinsesse tænkte jeg også på navne til både pige, og dreng. 

og nummer 1 og 2 på min liste var Milas og Milan

Helt klart mine favoritter. Super skønne, søde, og specielle navne! 

Anmeld

19. marts 2012

crille

UngMor20 skriver:

Før jeg fandt ud af kønnet på min lille prinsesse tænkte jeg også på navne til både pige, og dreng. 

og nummer 1 og 2 på min liste var Milas og Milan

Helt klart mine favoritter. Super skønne, søde, og specielle navne! 

Hehe.. jamen så kan jeg høre at der er klar opbakning på den front  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.