Gode forslag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.018 visninger
41 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

crille

Venter en søn sidst i August og nu da vi kender kønnet er jagten på navn sat ind.

Jeg har lidt en tanke om at jeg syntes det er fedt med to navne og nedenfor har jeg skrevet de jeg tumler med for tiden.. ¨

Magne

Milan

Milas

Liam

Albert

Har i nogle guldkorn man kan foreslå til manden? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Pigent

crille skriver:

Venter en søn sidst i August og nu da vi kender kønnet er jagten på navn sat ind.

Jeg har lidt en tanke om at jeg syntes det er fedt med to navne og nedenfor har jeg skrevet de jeg tumler med for tiden.. ¨

Magne

Milan

Milas

Liam

Albert

Har i nogle guldkorn man kan foreslå til manden? 

Magne,Milan,Milas og Albert synes jeg er fine  Kan bedst lide Milas og Albert.

Jeg kan godt lide de her navne

Nilas
Mike
Nicki
Theis
Anton
Sofus
Alfred
Bertil
William
Noah
Emil
Mathias
Klaus
Nicholas
Oliver
Sebastian
Rasmus
Ricky
Jonas
Frederik
Daniel
Viktor
Isak
og mange flere som jeg ikke kan huske lige nu  

Anmeld

14. marts 2012

crille

Tak for den skønne feedback. Jeg søger nu , mere gode forslag til, hvilke navne der kan passe som mellemnavne.. Det kunne jeg nok godt have formuleret lidt bedre  

Anmeld

14. marts 2012

trinela

Hvis der skal være to, tænker jeg Liam August eller Milan August. Han skal jo til verden i august

Anmeld

14. marts 2012

crille

trinela skriver:

Hvis der skal være to, tænker jeg Liam August eller Milan August. Han skal jo til verden i august

Det klinger rigitg fint.. tak  

Jeg er pædagog og det elsker jeg, men det komplicerer bare nogen navne, da der er mange der for mig relaterer til bestemte børn.. Måske man kan redefinere..  

Anmeld

14. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har vist svært nok ved bare at komme på et navn..

Men prøver da lige. Artur. Silas. Emil. Magnus. Karl. Tror det var så langt min fantasi lige ku række til nu. Vh stine

Anmeld

14. marts 2012

crille

StineW79 skriver:

Jeg har vist svært nok ved bare at komme på et navn..

Men prøver da lige. Artur. Silas. Emil. Magnus. Karl. Tror det var så langt min fantasi lige ku række til nu. Vh stine

Tak for fine bud Stine.. 

Står du i samme situation og er ved at overveje navne? 

Anmeld

14. marts 2012

StineW79

crille skriver:

Tak for fine bud Stine.. 

Står du i samme situation og er ved at overveje navne? 

Ja er i uge 24 og vi fik først at vide i mandags at vi venter en pige, men inden da har vi jo kigget på både drenge og pige navne, og må indrømme at jeg denne gang godt nok syntes det er svært! Vh stine

Anmeld

14. marts 2012

crille

StineW79 skriver:

Ja er i uge 24 og vi fik først at vide i mandags at vi venter en pige, men inden da har vi jo kigget på både drenge og pige navne, og må indrømme at jeg denne gang godt nok syntes det er svært! Vh stine

Uhh en pige.. Der havde jeg SÅ mange fine navne.. Hvis du savner inspiration må du sige til ik.. hihi... 

Anmeld

14. marts 2012

StineW79

crille skriver:

Uhh en pige.. Der havde jeg SÅ mange fine navne.. Hvis du savner inspiration må du sige til ik.. hihi... 

Lavede faktisk en navne tråd i mndags, men der var ik så mange der svarede så vil meget gerne høre dine forslag! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.