Gode forslag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

crille

StineW79 skriver:

Lavede faktisk en navne tråd i mndags, men der var ik så mange der svarede så vil meget gerne høre dine forslag! Vh stine

Jeg kommer gerne med mine.. 

Vil du afsløre efternavn, kan det være det er nemmere at kommentere på fulde sammenhæng.. men er er nogle fornavne jeg syntes er rigtig fine. Nogen er tænkt som fornavne, andre som mellemnavne:

Ella, Carla, Aia, Alia, Allie, Alma, Annalee, Annamaya, Bea, Bella, Birke, Caia, Clara, Elena, Ea, Elena, Eline, Filuca, Fine, Gry, Laura, Ibi, Kaia, Lærke, Lee, Liv, Liva, Lukka, Malika, Malukka, Mikkeline, Marla, Nynne, Cille, Milla, Alberte..

Havde vi skulle have en pige kunen det meget vel have endt ud i: 

Ella Lee Justesen eller Ida Maria Justesen.. 

Vi har sat navnene, som vi går og tygger på, op på en tavle.. Så håber jeg at der pludselig går et lys op for os.. men gerne med et par navne 

Rigtig god onsdag aften og god navnejagt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
crille skriver:

Jeg kommer gerne med mine.. 

Vil du afsløre efternavn, kan det være det er nemmere at kommentere på fulde sammenhæng.. men er er nogle fornavne jeg syntes er rigtig fine. Nogen er tænkt som fornavne, andre som mellemnavne:

Ella, Carla, Aia, Alia, Allie, Alma, Annalee, Annamaya, Bea, Bella, Birke, Caia, Clara, Elena, Ea, Elena, Eline, Filuca, Fine, Gry, Laura, Ibi, Kaia, Lærke, Lee, Liv, Liva, Lukka, Malika, Malukka, Mikkeline, Marla, Nynne, Cille, Milla, Alberte..

Havde vi skulle have en pige kunen det meget vel have endt ud i: 

Ella Lee Justesen eller Ida Maria Justesen.. 

Vi har sat navnene, som vi går og tygger på, op på en tavle.. Så håber jeg at der pludselig går et lys op for os.. men gerne med et par navne 

Rigtig god onsdag aften og god navnejagt 

Det er så sjovt at de fleste af dine navne slutter på a! Vores store datter hedder thea. 

Har faktisk tænkt på et par af de navne du forslår, så syntes der er vildt mange gode forslag! Vh stine

Anmeld

14. marts 2012

MomseJulia

StineW79 skriver:

Det er så sjovt at de fleste af dine navne slutter på a! Vores store datter hedder thea. 

Har faktisk tænkt på et par af de navne du forslår, så syntes der er vildt mange gode forslag! Vh stine

Undskyld jeg blander mig, håber det okay!

Jeg elsker navnet Thea, desværre var den anden halvdel ikke med på ideen.

Syntes Thea og Ella, Thea og Liva eller Alberte passer godt sammen uden at være ens!

Til tråd starter syntes jeg Magne Elias er super smukt!

Anmeld

14. marts 2012

crille

StineW79 skriver:

Du har helt ret.. 

Syntes det er meget smukt og piget/feminint med navne der slutter på vokaler og er nok særlig tiltrukket af navne der slutter på a.. God jagt.. Du må da endelig lige opdatere, hvis du beslutter dig for noget.. eller når.. på et tidspunkt bliver der jo en beslutning  

Anmeld

14. marts 2012

StineW79

MomseJulia skriver:

Undskyld jeg blander mig, håber det okay!

Jeg elsker navnet Thea, desværre var den anden halvdel ikke med på ideen.

Syntes Thea og Ella, Thea og Liva eller Alberte passer godt sammen uden at være ens!

Til tråd starter syntes jeg Magne Elias er super smukt!

Jeg hopper lige med på navnet magne elias! 

Thea er opkaldt efter min mormor og var nær ik blevet godkendt af kærsten, men da hun havde heddet baby w i næsten en uge, ku han godt se at det var det rette navn! Vh stine

Anmeld

14. marts 2012

crille

StineW79 skriver:

Jeg hopper lige med på navnet magne elias! 

Thea er opkaldt efter min mormor og var nær ik blevet godkendt af kærsten, men da hun havde heddet baby w i næsten en uge, ku han godt se at det var det rette navn! Vh stine

Haha.. fint at du fik det igennem. Hvor erdet fint at der er noget historie med  

Magne Elias, den tygger jeg lige på  

Anmeld

14. marts 2012

StineW79

crille skriver:

Du har helt ret.. 

Syntes det er meget smukt og piget/feminint med navne der slutter på vokaler og er nok særlig tiltrukket af navne der slutter på a.. God jagt.. Du må da endelig lige opdatere, hvis du beslutter dig for noget.. eller når.. på et tidspunkt bliver der jo en beslutning  

Ja glæder mig også til at høre hva navn i finder på! 

Hvornår har du termin?? Vh stine

Anmeld

14. marts 2012

crille

StineW79 skriver:

Ja glæder mig også til at høre hva navn i finder på! 

Hvornår har du termin?? Vh stine

27. august... Du?  

Anmeld

14. marts 2012

StineW79

D 3/7. Så kommer det jo til at ligge rimeligt tæt! Vh stine

Anmeld

14. marts 2012

crille

StineW79 skriver:

D 3/7. Så kommer det jo til at ligge rimeligt tæt! Vh stine

Jo det er ikke så langt fra.. Kæresten min har en rimelig stærk fornemmelse og han mener altså at det bliver mellem d. 23 og d. 26/8

Med hans søn (min bonus) gættede han rigtig på datoen og han er altså født en måned for tidligt.. og han havde ret i hans gæt på køn begge gange.. Han kan bare være lucky, men det passer mig fint at han tror på et augustbarn og at vi ikke går i september. Men kun tiden kan vise det  

Hvor er det du bor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.