Har I købt sommersko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2009

Tynen

Millebasse skriver:

Bastian har nogle Converse sko han fik i fødselsdagsgave sidste år, som han først kan passe nu og så har jeg set de fedeste sandaler til drenge fra Birckenstock, synes jeg i hvert fald

Converse skoen er bare i grøn..

Converse??!!!!
Hvor er det cool!!

Sådan nogen bliver Stella da nødt til at eje!

Men er de gode for fødderne osv?
Altså.. Ikke at jeg er pro på området

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

Tynen

Puha... Det var sgu lige ved at blive dyrt!
Har virkelig forelsket mig i dem her, men de var "heldigvis" ikke i Stellas str.

http://www.smartkids.dk/minipige/VisVare.asp?ID=15658&mid=341

Anmeld

1. april 2009

linemus

Anja skriver:

Vi har lige købt både sko og sandaler. Vi skal jo snart bruge sandalerne, når vi skal på ferie, så dem købte vi med det samme.

Elias har fået et par sko fra Adi by tops og sandaler fra Primigi. Jonas fik et par Kangaroos og et par Ecco sandaler.

Vil lige slå et slag for at man køber sandaler med beskyttelse i snuden til den str vores guldklumper har nu. Vi gjorde os nemlig erfaringen den sommer Jonas blev 2 år. Han havde fået sandaler uden beskyttelse i snuden og efter en omgang på scooteren hen over en flisebelagt terrasse havde han sår på ALLE tæerne - han opdagede det selv først da han var færdig med at køre og ja, der opdagede vi det så også først. Det var bare så synd for den lille mand. Det er først i år vi har vovet at købe sandaler uden beskyttelse i snuden til ham igen.

Åh stakkels bette mand. Jeg vil bestemt også anbefale sandaler med snude af samme grund. Vi har altid gjort det, og når man ser sandaler efter én gang på scooteren, så er man ikke i tvivl om, at man har gjort det rigtige. Selvom det er lidt ærgerligt at se de smadrede nye sko, men de skal jo være til at lege i. Mon man kan få sko med metalsnude til de små vilde drenge?

Jeg er faktisk i tvivl i år, om Sebastian skal have sandaler uden snude, men måske det skal komme an på en prøve. Nu kører han jo heller ikke på scooter mere (efter min mening...).

Anmeld

1. april 2009

Millebasse

Tynen skriver:

Converse??!!!!
Hvor er det cool!!

Sådan nogen bliver Stella da nødt til at eje!

Men er de gode for fødderne osv?
Altså.. Ikke at jeg er pro på området

Ja,er de ikke total fede??

Altså, der er jo ikke den ville støtte i dem, men tænker at de også er så store nu at de er så stabile at det nok går. Bastian går rigtig fint i dem og løber rundt. Han forguder simpelthen de sko skøre knægt..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2009

Millebasse

Anja skriver:

Vi har lige købt både sko og sandaler. Vi skal jo snart bruge sandalerne, når vi skal på ferie, så dem købte vi med det samme.

Elias har fået et par sko fra Adi by tops og sandaler fra Primigi. Jonas fik et par Kangaroos og et par Ecco sandaler.

Vil lige slå et slag for at man køber sandaler med beskyttelse i snuden til den str vores guldklumper har nu. Vi gjorde os nemlig erfaringen den sommer Jonas blev 2 år. Han havde fået sandaler uden beskyttelse i snuden og efter en omgang på scooteren hen over en flisebelagt terrasse havde han sår på ALLE tæerne - han opdagede det selv først da han var færdig med at køre og ja, der opdagede vi det så også først. Det var bare så synd for den lille mand. Det er først i år vi har vovet at købe sandaler uden beskyttelse i snuden til ham igen.

Av av av.. Ja,det kan jeg godt se så..

Så må han vente nogle år med at få Birkenstock sandaler

Anmeld

1. april 2009

Millebasse

Astrid P skriver:

Millebasse, jeg synes den her er ret fin og drenget:

Men ja, der er bare flere smarte sandaler til piger end til drenge!

Ej, ja den er faktisk rigtig fin..

Hvor har du fundet den henne??

Anmeld

1. april 2009

Tynen

Millebasse skriver:

Ja,er de ikke total fede??

Altså, der er jo ikke den ville støtte i dem, men tænker at de også er så store nu at de er så stabile at det nok går. Bastian går rigtig fint i dem og løber rundt. Han forguder simpelthen de sko skøre knægt..

Arhmen.. Hvor ER han cool!!!!

MUST BUY NOW!!!!!!!

Anmeld

1. april 2009

Millebasse

Tynen skriver:

Arhmen.. Hvor ER han cool!!!!

MUST BUY NOW!!!!!!!

KØB KØB KØB Er sikker på Stella vil ÆLSKE dem!

Tænker at jeg køber et par kondisko af en art til ham også, nu da jeg ikke selv har købt Converserne..

Anmeld

1. april 2009

Astrid P

Millebasse skriver:

Ej, ja den er faktisk rigtig fin..

Hvor har du fundet den henne??

Her: http://www.growingfeet.dk/shop/angulus-82c1.html

Men fårk, de er dyre! Du kan muligvis finde dem billigere et sted...

Anmeld

1. april 2009

Millebasse

Astrid P skriver:

Her: http://www.growingfeet.dk/shop/angulus-82c1.html

Men fårk, de er dyre! Du kan muligvis finde dem billigere et sted...

YAKSSS!!

Måske en anelse for nærig til at betale de penge.. Men Angulus er jo også et mega godt mærke. Er vilde med deres sko til drenge.. Mange andre mærker er så kedelige....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.