Har I købt sommersko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.847 visninger
27 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

linemus

Til børnene altså. Hvad har I købt? Tænker på at tage hele banden med på sko-shopping efter påske (måske af to omgange).

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

Tynen

Jeg har faktisk lige købt til Stella igår.

Et par "Superfit" kondier, et par gummistøvler og så regner jeg med at købe sandalerne når vi kommer lidt længere hen

Hun har nærmest haft de kondier på siden vi købte dem igår

Faderen stejlede totalt da han så man kunne få de ondeste lyserøde kondisko eller dem der lyser når man træder - Fest!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2009

Millebasse

Bastian har nogle Converse sko han fik i fødselsdagsgave sidste år, som han først kan passe nu og så har jeg set de fedeste sandaler til drenge fra Birckenstock, synes jeg i hvert fald

Converse skoen er bare i grøn..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2009

Astrid P

Tynen skriver:

Jeg har faktisk lige købt til Stella igår.

Et par "Superfit" kondier, et par gummistøvler og så regner jeg med at købe sandalerne når vi kommer lidt længere hen

Hun har nærmest haft de kondier på siden vi købte dem igår

Faderen stejlede totalt da han så man kunne få de ondeste lyserøde kondisko eller dem der lyser når man træder - Fest!

Åhr, de er seje... Hvor har du købt dem henne?

KH Astrid - fan af lilla!

Anmeld

1. april 2009

Astrid P

Millebasse skriver:

Bastian har nogle Converse sko han fik i fødselsdagsgave sidste år, som han først kan passe nu og så har jeg set de fedeste sandaler til drenge fra Birckenstock, synes jeg i hvert fald

Converse skoen er bare i grøn..

Ej, kan man få Converse sko i så små størrelser? De er da vildt cool!

Sandalerne er skønne, men jeg vil gerne have nogle med beskyttelse foran. Ellers er jeg bange for at tøsen fuldstændigt smadrer sine små tæer...

Jeg er blevet lidt forelsket i dem her:

Anmeld

1. april 2009

Millebasse

Astrid P skriver:

Ej, kan man få Converse sko i så små størrelser? De er da vildt cool!

Sandalerne er skønne, men jeg vil gerne have nogle med beskyttelse foran. Ellers er jeg bange for at tøsen fuldstændigt smadrer sine små tæer...

Jeg er blevet lidt forelsket i dem her:

Prøv at kigge på www.smartkids.dk der er forskellige farver Conversesko og mærkeligt nok går han fantastisk i dem og han ELSKER dem!! Ville en dag sove med dem på til middag

De sandaler du har fundet der er også vildt søde, men der findes bare ikke rigtig noget smart til drenge.. Det er så kedeligt det hele....

Anmeld

1. april 2009

Anja

Vi har lige købt både sko og sandaler. Vi skal jo snart bruge sandalerne, når vi skal på ferie, så dem købte vi med det samme.

Elias har fået et par sko fra Adi by tops og sandaler fra Primigi. Jonas fik et par Kangaroos og et par Ecco sandaler.

Vil lige slå et slag for at man køber sandaler med beskyttelse i snuden til den str vores guldklumper har nu. Vi gjorde os nemlig erfaringen den sommer Jonas blev 2 år. Han havde fået sandaler uden beskyttelse i snuden og efter en omgang på scooteren hen over en flisebelagt terrasse havde han sår på ALLE tæerne - han opdagede det selv først da han var færdig med at køre og ja, der opdagede vi det så også først. Det var bare så synd for den lille mand. Det er først i år vi har vovet at købe sandaler uden beskyttelse i snuden til ham igen.

Anmeld

1. april 2009

Astrid P

Anja skriver:

Vi har lige købt både sko og sandaler. Vi skal jo snart bruge sandalerne, når vi skal på ferie, så dem købte vi med det samme.

Elias har fået et par sko fra Adi by tops og sandaler fra Primigi. Jonas fik et par Kangaroos og et par Ecco sandaler.

Vil lige slå et slag for at man køber sandaler med beskyttelse i snuden til den str vores guldklumper har nu. Vi gjorde os nemlig erfaringen den sommer Jonas blev 2 år. Han havde fået sandaler uden beskyttelse i snuden og efter en omgang på scooteren hen over en flisebelagt terrasse havde han sår på ALLE tæerne - han opdagede det selv først da han var færdig med at køre og ja, der opdagede vi det så også først. Det var bare så synd for den lille mand. Det er først i år vi har vovet at købe sandaler uden beskyttelse i snuden til ham igen.

Åhr, det er lige præcis den med de små tæer hen over fliserne jeg tænker på... Av, av, av! Det må gøre så nas .

Anmeld

1. april 2009

Astrid P

Millebasse, jeg synes den her er ret fin og drenget:

Men ja, der er bare flere smarte sandaler til piger end til drenge!

Anmeld

1. april 2009

Tynen

Astrid P skriver:

Åhr, de er seje... Hvor har du købt dem henne?

KH Astrid - fan af lilla!

Vi har noget der hedder Skolageret her i Viborg.
Aner ikke om det er en kæde
Men som skrevet hedder de Superfit - Har faktisk aldrig hørt om mærket før, men hun går dælme godt i dem!

Jeg ELSKER lilla og kæresten gjorde mig meget opmærksom på at han ville dø lidt indvendig hvis jeg kom hjem med mere i lyserød, så syntes det var et glimrende alternativ!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.