Hvad laver du i dette SKØNNE vejr ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Ja, lidt... Du så den med lastbilen.... Men skal vist snart bage lidt igen, sønnike bliver snart FIRE år, og jeg har på fornemmelsen, at han gerne vil have en McQueen kage

Heheh Ja gjorde jeg. Du ved jeg følger dig jo  

Det er jeg sikker på han ville blive glad for ... Ville jeg .. 

Jeg har købt en Sarah Bernhard kage jeg skal spise til desperate.. Har du prøvet at lave dem ? Dem har jeg overvejet at lave selv, efter Mette Blomsterbergs opskrift .. 

http://www.metteblomsterberg.dk/opskrifter/hindbaer-sarah-bernhardt/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Klumpe-dumpe

AalborgPigen skriver:

Ej hvor hyggeligt.. Der er altså også lækkert.. Der er vi tit og grille om sommeren.. 

ja der er rigtig hyggeligt, og der var maaaange mennesker dernede i dag.

synes bare det er så ærgeligt, at "folk" mener de skal bruge legepladsen til andet end leg, hvis du forstår....

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

merle2010 skriver:

jeg har sovet det meste af dagen tror jeg har noget influenza...

men så hentede jeg datteren fra vuggestue og fik lavet noget aftensmad og bagefter skulle hun bades og puttes...

det var hårdt men nu er der ro og jeg sidder og slapper af sammen med manden foran fliimmerkassen...

med MEGA ondt i mine ører pivpivpivpivpiv

Ej hvor er det træls.. 

KRAM til dig fra mig 

Hvorfor har du ondt i ørerne ? Jeg har fundet ud af at grunden til jeg døjer med tinitus og ørepine skyldes allergi... Det er skide øv.. Jeg har piven for ørerne hver dag .. 

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

merle2010 skriver:

men så hentede jeg datteren fra vuggestue og fik lavet noget aftensmad og bagefter skulle hun bades og puttes...

det var hårdt men nu er der ro og jeg sidder og slapper af sammen med manden foran fliimmerkassen...

Ej hvor er det træls.. 

KRAM til dig fra mig 

Hvorfor har du ondt i ørerne ? Jeg har fundet ud af at grunden til jeg døjer med tinitus og ørepine skyldes allergi... Det er skide øv.. Jeg har piven for ørerne hver dag .. 

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

merle2010 skriver:

Ej hvor er det træls.. 

KRAM til dig fra mig 

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

Ariel skriver:

ja der er rigtig hyggeligt, og der var maaaange mennesker dernede i dag.

synes bare det er så ærgeligt, at "folk" mener de skal bruge legepladsen til andet end leg, hvis du forstår....

Ja er det altid i godt vejr Alle vil ud...

Ja nogle misbruger desværre lege pladsen dernede og i Kilden.. Det bliver misbrugt.. Det er skide øv 

Anmeld

14. marts 2012

merle2010

AalborgPigen skriver:

Ej hvor er det træls.. 

KRAM til dig fra mig 

tror simpelthen bare det er pågrund af forkølelsen, så der er noget snot der trykker...

har osse feber og føler mig bare så ynkelig da jeg osse kaster op

er gravid i uge 27 så burde jo være stoppet med det skidt.. øv

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

merle2010 skriver:

tror simpelthen bare det er pågrund af forkølelsen, så der er noget snot der trykker...

har osse feber og føler mig bare så ynkelig da jeg osse kaster op

er gravid i uge 27 så burde jo være stoppet med det skidt.. øv

EJ HVOR ÆV;.... KRAMMMMMMM

Anmeld

14. marts 2012

Valle81

AalborgPigen skriver:

Pyt med stavefejl .. jeg er med alligevel... 

Jeg kan godt forstå dig... Har du været tidligt oppe ? Det må bare være mega hårdt... 

Godt du kunne læse hvad jeg skrev:0)

Nu er ungerne puttet, pizza spist så i ligger jeg under dynen i sofaen og plejer mit syge jeg og håber jeg snart falder i søvn:0)

Vi var oppe omkring kl 0530, der ville Arthur op. Han havde hoste anfald. Så skulle Asta op og gøres klar til skole og Anton sov helt ti kl 9. Vi var ved vagtlægen med Anton i går og fik konstateret lungebetændelse og han havde det så skidt og sov først hen ved 2-3 tiden.

Det er hårdt, men man klarer sig igennem, godt med tv, chokoladeboller, juice og en lang middagslur.

Knus

Anmeld

14. marts 2012

Valle81

Diana... skriver:

Puha stakkels dig/jer. Jeg også syg og er godt nok glad for jeg IKKE er alene med børnene. Kæmpe krammer til dig og rigtig god bedring til jer alle. 

Tak hvor er du sød:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.