Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aisha skriver: Jeg er møg forkølet og ligger under dynen mens min 18 måneder gamle søn tømmer skuffer og skabe.Han ved han ikke må !
Jeg er møg forkølet og ligger under dynen mens min 18 måneder gamle søn tømmer skuffer og skabe.Han ved han ikke må !
Ej hvor er det bare MONSTER træls.. Sender tanker til dig
Så må du rydde det op på et andet tidspunkt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har nydt dagen med lidt rengøring af hytten, derefter har jeg nydt det gode vejr i haven sammen med hunden
Så nu venter der en stille og rolig aften med noget god mad og benene oppe
William og jeg er lige kommet hjem efter 2 timer på legepladsen med min veninde og hendes datter Nu er han kørt dejlig træt så nu går der ikke længe før han skal i bad og så i seng
Jeg har været på job, men en af beboerne ville gerne ud og gå, så vi gik halvanden time i tjept tempo, da jeg kom hjem, tog Sophie og jeg lige en tur på cyklerne i det dejlige vejr. Det blev lige til 6 km Så har vist fået dagens motion
Nu glæder jeg mig til, at Sophie og Stephan kommer hjem fra ridning, for så skal ungerne i seng, manden op og lave frivilligt arbejde i byens nye "hus"...... OG jeg skal dase på sofaneseren og se kageprogrammer
Godt vejr???? Ja her på vestkysten har det støvregnet hele dagen, så har holdt mig indendøre
Sarah86 skriver: Jeg har nydt dagen med lidt rengøring af hytten, derefter har jeg nydt det gode vejr i haven sammen med hunden Så nu venter der en stille og rolig aften med noget god mad og benene oppe
Ej hvor hyggeligt
Det er god tv aften idag (synets jeg )
Valle81 skriver: Ahh ville give min højre arm for din aften.Jeg har en dreng med lungebetændelse og en der er forkølet og så er selv syg. Det er bare en cocktail der vil noget. Begge mind forældre arbejder, min søster ville ild smittes og min mand er på arbejde så har været på alene hele den kl halv syv kommer min mand hjem og så skulle pizzabudet gerne dukke op med pizza pommesfrites og sodavandtil alle mand Jeg er helt færdig og kan sket ikke vente til jeg kan komme i sengKnus
Ahh ville give min højre arm for din aften.Jeg har en dreng med lungebetændelse og en der er forkølet og så er selv syg. Det er bare en cocktail der vil noget. Begge mind forældre arbejder, min søster ville ild smittes og min mand er på arbejde så har været på alene hele den kl halv syv kommer min mand hjem og så skulle pizzabudet gerne dukke op med pizza pommesfrites og sodavandtil alle mand Jeg er helt færdig og kan sket ikke vente til jeg kan komme i sengKnus
Puha stakkels dig/jer. Jeg også syg og er godt nok glad for jeg IKKE er alene med børnene. Kæmpe krammer til dig og rigtig god bedring til jer alle.
Jeg har været i haven hele dagen og fået ordnet alle mine kaniners og deres bure helt i bund så det var bare rart. Ellers har jeg bare ligget og haft ond af mig selv da jeg så også er en af de heldige der er syg
Diana... skriver: Jeg har været i haven hele dagen og fået ordnet alle mine kaniners og deres bure helt i bund så det var bare rart. Ellers har jeg bare ligget og haft ond af mig selv da jeg så også er en af de heldige der er syg
Ej hvor er der bare mange der er syge ! ØV
Så burde du da have ligget på sofaen
Na-Wi skriver: William og jeg er lige kommet hjem efter 2 timer på legepladsen med min veninde og hendes datter Nu er han kørt dejlig træt så nu går der ikke længe før han skal i bad og så i seng
Det lyder hyggeligt Så har du også aftenen til at se desperate, hvis du følger med i det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128