Hvad laver du i dette SKØNNE vejr ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Muffin_girl

Valle81 skriver:

Godt du kunne læse hvad jeg skrev:0)

Nu er ungerne puttet, pizza spist så i ligger jeg under dynen i sofaen og plejer mit syge jeg og håber jeg snart falder i søvn:0)

Vi var oppe omkring kl 0530, der ville Arthur op. Han havde hoste anfald. Så skulle Asta op og gøres klar til skole og Anton sov helt ti kl 9. Vi var ved vagtlægen med Anton i går og fik konstateret lungebetændelse og han havde det så skidt og sov først hen ved 2-3 tiden.

Det er hårdt, men man klarer sig igennem, godt med tv, chokoladeboller, juice og en lang middagslur.

Knus

Så må du have RIGTIGT god bedring... 

Jeg krydser fingre for dig og Anton.. Så i får det bedre ..  

KNUS 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Heheh Ja gjorde jeg. Du ved jeg følger dig jo  

Det er jeg sikker på han ville blive glad for ... Ville jeg .. 

Jeg har købt en Sarah Bernhard kage jeg skal spise til desperate.. Har du prøvet at lave dem ? Dem har jeg overvejet at lave selv, efter Mette Blomsterbergs opskrift .. 

http://www.metteblomsterberg.dk/opskrifter/hindbaer-sarah-bernhardt/

Uhm, den ser god ud

Jeg har lavet dem, da jeg var barn, i store mængder hos min farmor, men aldrig i mit voksne liv. Så måske det skulle prøves en dag, nu har jeg i hvert fald gemt "din" opskrift

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Uhm, den ser god ud

Jeg har lavet dem, da jeg var barn, i store mængder hos min farmor, men aldrig i mit voksne liv. Så måske det skulle prøves en dag, nu har jeg i hvert fald gemt "din" opskrift

Hehhe.. Jeg syntes de ser så gode ud.. Så vil næsten prøve det

Har du andre lækre ting jeg skal prøve`?

Anmeld

14. marts 2012

Klumpe-dumpe

AalborgPigen skriver:

Ja er det altid i godt vejr Alle vil ud...

Ja nogle misbruger desværre lege pladsen dernede og i Kilden.. Det bliver misbrugt.. Det er skide øv 

Ja det er så super ærgeligt, at de ikke kan finde et andet sted at sætte sig og drikke og hvad de nu ellers vil

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

Ariel skriver:

Ja det er så super ærgeligt, at de ikke kan finde et andet sted at sætte sig og drikke og hvad de nu ellers vil

Ja de burde sku sætte sig et andet sted.. På Søkroen/jægerstuen eller hvad det nu hedder derude af  

Anmeld

14. marts 2012

Klumpe-dumpe

AalborgPigen skriver:

Ja de burde sku sætte sig et andet sted.. På Søkroen/jægerstuen eller hvad det nu hedder derude af  

tja altså jeg synes det er ok de er dernede, men måske ikke lige slå lejer på legepladsen...

Anlægget er jo så stort og mange bænke at det burde være muligt, at finde et solplet andet sted end der...

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

Ariel skriver:

tja altså jeg synes det er ok de er dernede, men måske ikke lige slå lejer på legepladsen...

Anlægget er jo så stort og mange bænke at det burde være muligt, at finde et solplet andet sted end der...

Nej har du nok ret i  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.