Hvornår er det april...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Gaia

Mor til Frederic skriver:

Det er fint nok... Men derfor kan hun jo sagtens vælge at ville ud før, men ved jo aldrig...

Her er alt klar og hvis det skulle blive akut, så ligger alt hendes tøj i sæt - klar til at komme i tasken og farmand ved hvor mit ammetøj - bukser osv ligger.. Men vil først pakke tasken når vi er lidt tættere på.

Det har du selvf. Ret i. Hvordan kan det være hun skal tages med pks? Mon ik hun kommer til at veje et sted mellem 2500-2900 g?. Det tænker jeg. Lige knapt to kg. Det er en fin lille størrelsE hun har 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Gaia skriver:

Det har du selvf. Ret i. Hvordan kan det være hun skal tages med pks? Mon ik hun kommer til at veje et sted mellem 2500-2900 g?. Det tænker jeg. Lige knapt to kg. Det er en fin lille størrelsE hun har 

Det er det bedste for mig at hun kommer den vej ud..

Ja det er en fin str... For i uge 29/30 var hun scannet tli 1078 g.

Anmeld

15. marts 2012

Gaia

Mor til Frederic skriver:

Det er det bedste for mig at hun kommer den vej ud..

Ja det er en fin str... For i uge 29/30 var hun scannet tli 1078 g.

Så er hun godt nok vokset så fint synes jeg. Også selvom hun ikke er så stor nu. Så længe hun har det godt, så er det jo det vigtigste

Anmeld

16. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Gaia skriver:

Så er hun godt nok vokset så fint synes jeg. Også selvom hun ikke er så stor nu. Så længe hun har det godt, så er det jo det vigtigste

Ja hun har da taget 800 og et eller andet g på - på 4-5 uger, men aner ikke hvad normalen er faktisk...

Men skidt, så længe hun bare følger sin egen streg er det i min verden næsten ét fedt hvor den ligger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.