Hvornår er det april...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Gaia

mille25 skriver:

kender det godt jeg går også og venter på at det bliver april så jeg kan få min lille pige i mine arme....kom så 5 april.....

Uh spændende..det er jo lige om lidt og alligevel om så lang tid. jeg var sat til den 6 med min datter, med fødte først den 12. Håber ikke du går over tid. Pøj pøj 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg synes også snart godt det kunne blive april... men ville selv helst føde før d. 20... Kunne nemlig godt bruge de ekstra børnepenge

Anmeld

14. marts 2012

Gaia

Joyce1986 skriver:

April kom hid i fuld fart!! Så det kan blive maj, og gerne 8 maj, så jeg kan få min lille pige i armene <3! 

Kan godt forstå du er spændt, og tror bestemt godt man kan have 2 gode fødsler .. Jeg glæder mig bare enormt til oplevelsen og få min pige i armene..  (dette er mit første barn) 

Det kan jeg godt forstå. Det er den vildest og mest fantastisk rejse fra fødslen og frem . Jeg havde en super fødsel, så håber din bliver lige så god. Kom maj du søde milde.

Anmeld

14. marts 2012

Gaia

Ravnholt skriver:

Jeg synes også snart godt det kunne blive april... men ville selv helst føde før d. 20... Kunne nemlig godt bruge de ekstra børnepenge

Ville heller ik have noget imod at føde her i marts så vi kunne nå børnepengene i april. Men kommer nok ik til at ske. Tror selv jeg først føder den 27 april og ikke den 20. 

Anmeld

14. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Gaia skriver:

Ej bliv nu april og bliv nu den 20. Er ved at være derhenne hvor fødslen godt snart må indfinde sig. Gider ikke være gravid mere. Vil ba have min lille basse  . Er så spændt. Glæder mig til fødslen, men vil samtidig godt have den overstået snart. Begynder at blive mere ukoncentreret! Glemsom osv.  Håber sådan min fødsle bliver ligeså god som den første...men samtidig nervøs for at man har brugt alt sin det-blev-en-god-fødsel ved den første fødsel. Kan man jinge sådan noget? Ej gu skal det blive en god fødsel. Man kan vel god have to gode fødsler  ik?  Uh nå men ved ik lige helt hvad jeg vil med dette indlæg. Nok bare fortælle hvor spændt jeg efterhånden er. God dag til jer alle

April er lige om snart..

Har selv termin den 26 april, men ser hende allerede den 16 april - så 33 dage endnu...

Kom april - kom april...

Venter du en basse? eller bare en herlig dreng? 

Her venter vi en lille pige, som lægen har skudt til ikke vil komme over de 3 kg ved fødsel...

Anmeld

14. marts 2012

Gaia

Mor til Frederic skriver:

April er lige om snart..

Har selv termin den 26 april, men ser hende allerede den 16 april - så 33 dage endnu...

Kom april - kom april...

Venter du en basse? eller bare en herlig dreng? 

Her venter vi en lille pige, som lægen har skudt til ikke vil komme over de 3 kg ved fødsel...

Tror han er en lille basse. Var til kontrol scanning 33+6 og da blev han skønnet til 2436 g . Så satser på en 37-3800 grams baby. Min datter vejede 3734 g og var også en god lille basse. . Skal du have pks? 

Anmeld

14. marts 2012

Gaia skriver:

Tror han er en lille basse. Var til kontrol scanning 33+6 og da blev han skønnet til 2436 g . Så satser på en 37-3800 grams baby. Min datter vejede 3734 g og var også en god lille basse. . Skal du have pks? 

Var også afsted her igår til scaning og der var hun lige knap 2 kg...

Vores første var på 3200 g og 52 cm...

Ja, det skal jeg og fik det også med den første...

Han kom ud 12 dage før termin og hun kommer ud 10 dage før..

Anmeld

14. marts 2012

Gaia

Mor til Frederic skriver:

Var også afsted her igår til scaning og der var hun lige knap 2 kg...

Vores første var på 3200 g og 52 cm...

Ja, det skal jeg og fik det også med den første...

Han kom ud 12 dage før termin og hun kommer ud 10 dage før..

Må være dejligt at vide hvornår præcist ens barn kommer. Det kan jeg godt misunde. Nogle gange synes jeg der er som at vente på hvornår ulven angriber en -altså man ved den lusker rundt derude og iagttager en, man ved bare ikke hvornår den kommer ( ulven=veen). Jeg er også planlægningstypen og puha svært når man ikke kan planlægge

Anmeld

14. marts 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg håber min basse, godt kunne tænke sig om komme ud lidt før... han er blevet skrønnet til ca. 4,5 kg hvis han bliver hængede til terminen (18 april)...

Gad vide om det mon er al den kage jeg har spist?

Anmeld

14. marts 2012

Gaia skriver:

Må være dejligt at vide hvornår præcist ens barn kommer. Det kan jeg godt misunde. Nogle gange synes jeg der er som at vente på hvornår ulven angriber en -altså man ved den lusker rundt derude og iagttager en, man ved bare ikke hvornår den kommer ( ulven=veen). Jeg er også planlægningstypen og puha svært når man ikke kan planlægge

Det er fint nok... Men derfor kan hun jo sagtens vælge at ville ud før, men ved jo aldrig...

Her er alt klar og hvis det skulle blive akut, så ligger alt hendes tøj i sæt - klar til at komme i tasken og farmand ved hvor mit ammetøj - bukser osv ligger.. Men vil først pakke tasken når vi er lidt tættere på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.