Hvornår er det april...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Gaia

Ej bliv nu april og bliv nu den 20. Er ved at være derhenne hvor fødslen godt snart må indfinde sig. Gider ikke være gravid mere. Vil ba have min lille basse  . Er så spændt. Glæder mig til fødslen, men vil samtidig godt have den overstået snart. Begynder at blive mere ukoncentreret! Glemsom osv.  Håber sådan min fødsle bliver ligeså god som den første...men samtidig nervøs for at man har brugt alt sin det-blev-en-god-fødsel ved den første fødsel. Kan man jinge sådan noget? Ej gu skal det blive en god fødsel. Man kan vel god have to gode fødsler  ik?  Uh nå men ved ik lige helt hvad jeg vil med dette indlæg. Nok bare fortælle hvor spændt jeg efterhånden er. God dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

An&Jo

Gaia skriver:

Ej bliv nu april og bliv nu den 20. Er ved at være derhenne hvor fødslen godt snart må indfinde sig. Gider ikke være gravid mere. Vil ba have min lille basse  . Er så spændt. Glæder mig til fødslen, men vil samtidig godt have den overstået snart. Begynder at blive mere ukoncentreret! Glemsom osv.  Håber sådan min fødsle bliver ligeså god som den første...men samtidig nervøs for at man har brugt alt sin det-blev-en-god-fødsel ved den første fødsel. Kan man jinge sådan noget? Ej gu skal det blive en god fødsel. Man kan vel god have to gode fødsler  ik?  Uh nå men ved ik lige helt hvad jeg vil med dette indlæg. Nok bare fortælle hvor spændt jeg efterhånden er. God dag til jer alle

neeeej, april blive langt væk, for så bliver min dreng 2 år

Han bliver jo alt for stor.. :O

Men derudover så kan jeg godt unde dig at føde, så for din skyld kan vi godt lade det blive april, men tænk sig at det jo er lige om lidt..

Anmeld

14. marts 2012

JH12

April kom hid i fuld fart!! Så det kan blive maj, og gerne 8 maj, så jeg kan få min lille pige i armene <3! 

Kan godt forstå du er spændt, og tror bestemt godt man kan have 2 gode fødsler .. Jeg glæder mig bare enormt til oplevelsen og få min pige i armene..  (dette er mit første barn) 

Anmeld

14. marts 2012

VNB

hehe april er jo lige om lidt søde...  og TA-DA-DA-DAAAAAAM så kommer jeres skønne lille fyr ud til jer 

jeg glæder mig så meget til at møde ham! 

Anmeld

14. marts 2012

mille25

Gaia skriver:

kender det godt jeg går også og venter på at det bliver april så jeg kan få min lille pige i mine arme....kom så 5 april.....

Anmeld

14. marts 2012

Stéphanie

Gaia skriver:

Sådan bare lige for din skyld kan vi godt sige at det kan blive april, men vil du ikke til gengæld få tiden til at gå i sneglefart derfra??? Orker altså ikke at mine unger bliver alt for store  Det går jo alt for hurtigt!!

Og jo, man kan sagtens have 2 gode fødsler, det havde jeg nemlig  

Held og lykke med det hele 

Anmeld

14. marts 2012

Gaia

Hvor er i søde . Rak for alle de fine svar...tiden går allerede hurtigere nu skal jeg så bare ik føde den 12 april. På min datters fødselsdag . Godt at høre at flere af jer herinde har haft to gode fødsler, så er der vel håb  

Anmeld

14. marts 2012

Gaia

VNB skriver:

hehe april er jo lige om lidt søde...  og TA-DA-DA-DAAAAAAM så kommer jeres skønne lille fyr ud til jer 

jeg glæder mig så meget til at møde ham! 

Må også ned og se jeres nye hus og glæder mig til at vise lillebror frem . Navnet kan vi ik lige finde...bum bum

Anmeld

14. marts 2012

Gaia

An&Jo skriver:

neeeej, april blive langt væk, for så bliver min dreng 2 år

Han bliver jo alt for stor.. :O

Men derudover så kan jeg godt unde dig at føde, så for din skyld kan vi godt lade det blive april, men tænk sig at det jo er lige om lidt..

Nåja kan se din søn er født dagen før min datter . Tiden flyver afsted, men nøj elsker den alder min datter har..synes der sker så meget. Glæder mig til at fejre hende og håber så at lillebror ikke vælgr at komme på hendes dag . Håbe også i får en dejlig fødselsdag

Anmeld

14. marts 2012

Gaia

Stéphanie skriver:

Sådan bare lige for din skyld kan vi godt sige at det kan blive april, men vil du ikke til gengæld få tiden til at gå i sneglefart derfra??? Orker altså ikke at mine unger bliver alt for store  Det går jo alt for hurtigt!!

Og jo, man kan sagtens have 2 gode fødsler, det havde jeg nemlig  

Held og lykke med det hele 

Uh skal prøve, men glæder mig sådan til de første par måneder er gået og vores hverdag igen er på rutine, så kan ikke love noget. Mn efter da skal jeg gøre mit bedste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.