Kan jeg mase baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Ja eller altså jeg ved han vender med hovedet nedad (havde jeg også gættet inden jm sagde det) og det kan je også godt fornemme selv fordi han kun sparker øverst i maven.. Og nede i bækkenet er der kun meget små puf så det er arme/hænder

Jeg syntes de puf er over det hele - men ja ved lænden og skambenet og så siderne - men JM sagde også han lå nedad - men de kan jo ændre stilling. Så er lidt i tvivl nogengange. Ligger jeg bestemt kan vi ane hans ryg - lidt scary men også ret sjovt - har du også oplevet at sparkene er så kraftige at du kan ane en fod eller hånd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Jeg syntes de puf er over det hele - men ja ved lænden og skambenet og så siderne - men JM sagde også han lå nedad - men de kan jo ændre stilling. Så er lidt i tvivl nogengange. Ligger jeg bestemt kan vi ane hans ryg - lidt scary men også ret sjovt - har du også oplevet at sparkene er så kraftige at du kan ane en fod eller hånd?

Ja de rumsterer rigtig meget.. Min lille gut vender sig også fra side til side, dog hele tiden med hovedet ned.. Når han gør det kan jeg også mærke hans ryg i den ene side af maven, og så bliver maven helt skæv samtidig.. Ret sjovt...

Når han går rigtig meget amok kan jeg fornemme fødderne, men armene ligger så dybt inde at jeg kun kan mærke deres bevægelser indeni

Anmeld

21. marts 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Ja de rumsterer rigtig meget.. Min lille gut vender sig også fra side til side, dog hele tiden med hovedet ned.. Når han gør det kan jeg også mærke hans ryg i den ene side af maven, og så bliver maven helt skæv samtidig.. Ret sjovt...

Når han går rigtig meget amok kan jeg fornemme fødderne, men armene ligger så dybt inde at jeg kun kan mærke deres bevægelser indeni

Ja det er altså ret vidunderligt så meget man kan mærke , men stadig lidt underligt. Sådan et lille væsen man ikke helt ved hvordan ser ud der ligger inde i maven. Lidt ligesom i Alien :0)

Anmeld

22. marts 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Fik du købt madrassen var inde på dbs og fandt en men den er solgt nu, desværre. og gider ik spendere de 500 bobs på det. Men hva bliver det værre - så kan det godt være pungen på frem *G*

Men oki er mere rolig nu - men det er nu stadig lidtUbehageligt at blive stanget sådan i siden *G*

JAA er også selv en mavesover - så madrassen kunne være en go løsning - nu må vi se

nej det gjorde jeg ikke.... har købt en pude i Ikea så jeg er blevet ret gode venner med he he... syntes os måske at 500 var lidt meget hvis nu den så blev flad

men sys godt nok os at der er sket meget med babys aktivitet... det er bare dejligt, men også en ret vild fornemmelse... nu reagere baby på lyd så hvis jeg spiller en bestemt sang s¨å er der fest i maven på mig lidt sjovt

Anmeld

23. marts 2012

LotusCPH

jamen hva er da det for en pude - vi ska faktisk i Ikea idag - Kan simpelthen ikke sove om natten. De der spark i siden er så enorme at det er for ubehageligt og kan ikke holde ud at ligge på ryggen. Samt er det 5.dagen jeg har en nerve siddende i klemme i hoften - AV AVAVAVAV - 

Anmeld

25. marts 2012

M&R

LotusCPH skriver:

jamen hva er da det for en pude - vi ska faktisk i Ikea idag - Kan simpelthen ikke sove om natten. De der spark i siden er så enorme at det er for ubehageligt og kan ikke holde ud at ligge på ryggen. Samt er det 5.dagen jeg har en nerve siddende i klemme i hoften - AV AVAVAVAV - 

Åhhh puha stakkels dig.... Du er da nogle ting igennem... det er bare sådan en laaaang pølse som jeg ligger halvvejs oven på så kan jeg næsten ligge på maven... ik helt men det er tæt på:-)

var til wellness igår hvor jeg fik massage på en graviditets briks.... tror jeg kan leve længe på de tre kvarter jeg lå på maven.... tænk at man kan savne det så meget:-)

Anmeld

26. marts 2012

LotusCPH

Jahh det er ik lutter lagkage Men sådan er det jo - der kommer jo noget smukt ud af det  

Men smart med den pølse så er det også næsten sådan en jeg har - bruger den bare ik. Ka ik en dyt Har sådan en graviditetspude designet til at kunne ligge på siden. 

Uhha ja de brikse snakker manden også om, han er gl. massør - Måske jeg sku tage mig sammen. Der er jo ik så lang tid til baby kommer

Anmeld

30. marts 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Jahh det er ik lutter lagkage Men sådan er det jo - der kommer jo noget smukt ud af det  

Men smart med den pølse så er det også næsten sådan en jeg har - bruger den bare ik. Ka ik en dyt Har sådan en graviditetspude designet til at kunne ligge på siden. 

Uhha ja de brikse snakker manden også om, han er gl. massør - Måske jeg sku tage mig sammen. Der er jo ik så lang tid til baby kommer

Ha ha nej det er jo faktisk lige om snart.... puha... 30+0 idag så det gik lige op for mig imorges at der jo kun er 10 uger til... plus minus... det er jo helt vandvittigt:-)

Anmeld

30. marts 2012

LotusCPH

Ja det er ikke helt til at forstå Men skønt som tiden nærmer sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.