Kan jeg mase baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.733 visninger
28 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

LotusCPH

Kan jeg mase baby?

Vores bebs er ret aktiv - og altså gerne igennem hvis han lige syntes at sku gøre opmærksom på sig selv. Om natten eller morgenen får jeg også sådanne los, sover bedst på siden.

Er som om jeg får et los når jeg ligger "behageligt" på siden. Så er det jeg bliver bekymret for om det er fordi jeg kan mase ham lidt.?
Der er jo begyndende ikke særlig meget plads i maven.

Er i forvejen svært at konkuldere om bebs vender med hovedet i vejret , siden til eller hovedet ned. Han har dog haft hovedet MEGET nedad  -

Er der andre der kender til denne følelse af at komme til at mase bebs?

Mor skal vel også ligge godt - har sågar set på en fab. graviditetsmadras med hul i så man ka ligge på mavsen Der er jo super go stilling til man kan slappe af i ryggen og læse  

Specielt med svær bækkenløsning kunne det være en god afspændingsmulighed?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Kan jeg mase baby?

Vores bebs er ret aktiv - og altså gerne igennem hvis han lige syntes at sku gøre opmærksom på sig selv. Om natten eller morgenen får jeg også sådanne los, sover bedst på siden.

Er som om jeg får et los når jeg ligger "behageligt" på siden. Så er det jeg bliver bekymret for om det er fordi jeg kan mase ham lidt.?

Er i forvejen svært at konkuldere om bebs vender med hovedet i vejret , siden til eller hovedet ned. Han har dog haft hovedet MEGET nedad  -

Mor skal vel også ligge godt - har sågar set på en fab. graviditetsmadras med hul i så man ka ligge på mavsen Der er jo super go stilling til man kan slappe af i ryggen og læse  

Har oz store problemer med at få lov til at sove for tiden

Sover bedst på siden sådan halvt omme på maven med det ene ben trukket op og sådan kan lillefisen absolut ik li' at jeg ligger! Bliver oz losset en del når jeg lige har lagt mig til rette..

Tror ik man kan mase baby men jeg ved det faktisk ik med sikkerhed..

Anmeld

14. marts 2012

MissBee

LotusCPH skriver:

Kan jeg mase baby?

Har ingen anelse om du kan mase baby... ikke endnu tror jeg da... måske efter uge 30 hvor der er lidt mere størrelse på

Men sikke en smart madras!!!!  den ønsker jeg mig, hvad hedder den?

Anmeld

14. marts 2012

LotusCPH

Nåårh men det var godt så  

Det er en graviditetsmadras - syntes også den er super og så kan den anvendes når baby også er ude til stranden evt yay..

http://www.graviditetsmadrassen.dk/  - der står alt om den Super fab

Fås også i Pink

Anmeld

14. marts 2012

LotusCPH

Ja det kunne jo være rart at vide om man maser baby eller hvordan - godt at høre jeg ik er den eneste der har en vild baby *G* 

Anmeld

14. marts 2012

pemiro

Jeg synes at have læst et sted at man ikke kan mase bebs... Men kan selvfølgelig ikke finde det igen

Anmeld

15. marts 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Kan jeg mase baby?

det var dælme en smart madres, den må jeg eje, sov altid på maven før så det ville være lykken
tror ik du skal være bange for at mase baby ved at ligge på siden,
jeg kan godt ligge på maven på blødt underlag, men det er mig der brokker mig før baby
den skal nok finde den plads den skal bruge når den ik er større for så ommøblere den bare lidt inde i dig for at finde pladsen
hun viste mig det nemlig til sidste scanning ret utroligt

Anmeld

15. marts 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Jeg sover også på siden, halv på maven og med det øverste ben trukket op.. Jeg ligger nu en af de der aflange hovedpuder mellem knæ og foran/under maven, så føler jeg ligger mere på maven end jeg i virkeligheden gør.. Jeg spurgte min jordemoder om sidst, om jeg kunne komme til at ligge ham ihjel - og det kan man ikke sagde hun.. Så jeg vil absolut derfor heller ikke tro at man kan mase babyen..

Anmeld

15. marts 2012

Chevro

Hey (: Bebsen i min mavse, sparker også helt vildt når jeg ligger mig til rette. Men det er fordi du endelig ligger ordentligt, og samtidig slapper af! Det er så vigtigt at man slapper af, så er alle andre ting i din mave også afslappet, og barnet kan bedre få lov at boltre sig ;-)

Anmeld

21. marts 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Jeg synes at have læst et sted at man ikke kan mase bebs... Men kan selvfølgelig ikke finde det igen

Det lyder godt - det mærkes bare som om han lige svarer igen og der er en arm eller ben. Men er oz enormt svært at analysere bebs når han er derinde - ved jo ik hva vej han ligger *G*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.