Kan jeg mase baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

LotusCPH

M&R skriver:

det var dælme en smart madres, den må jeg eje, sov altid på maven før så det ville være lykken
tror ik du skal være bange for at mase baby ved at ligge på siden,
jeg kan godt ligge på maven på blødt underlag, men det er mig der brokker mig før baby
den skal nok finde den plads den skal bruge når den ik er større for så ommøblere den bare lidt inde i dig for at finde pladsen
hun viste mig det nemlig til sidste scanning ret utroligt

Fik du købt madrassen var inde på dbs og fandt en men den er solgt nu, desværre. og gider ik spendere de 500 bobs på det. Men hva bliver det værre - så kan det godt være pungen på frem *G*

Men oki er mere rolig nu - men det er nu stadig lidtUbehageligt at blive stanget sådan i siden *G*

JAA er også selv en mavesover - så madrassen kunne være en go løsning - nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

LotusCPH

MissBee skriver:

Har ingen anelse om du kan mase baby... ikke endnu tror jeg da... måske efter uge 30 hvor der er lidt mere størrelse på

Men sikke en smart madras!!!!  den ønsker jeg mig, hvad hedder den?

inde på graviditetsmadrassen. dk er den Den er bare en gude-opfindelse tak for svaret - :0)

Anmeld

21. marts 2012

LotusCPH

Chevro skriver:

Hey (: Bebsen i min mavse, sparker også helt vildt når jeg ligger mig til rette. Men det er fordi du endelig ligger ordentligt, og samtidig slapper af! Det er så vigtigt at man slapper af, så er alle andre ting i din mave også afslappet, og barnet kan bedre få lov at boltre sig ;-)

Ja du har så ganske ret - men dejlgit at høre jeg ik er den eneste MEn det er jo også dejligt vi kan mærke bebs Hurra for det - selvom det er på de mærkeligste tidspunkter

Bare han ikke har sådan et søvnmønster når han kommer ud  

Anmeld

21. marts 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Det lyder godt - det mærkes bare som om han lige svarer igen og der er en arm eller ben. Men er oz enormt svært at analysere bebs når han er derinde - ved jo ik hva vej han ligger *G*

Det passer ham nok ikke at du skal ligge godt

Hvis jeg lægger mig på siden, begynder han også at sparke hårdt, men det er fordi han så kan ramme ude i siden hvor moderkagen ikke ligger.. Så føles det lidt hårdere for mig

Anmeld

21. marts 2012

Chevro

Ja, det er jo bare dejligt at der er masser af liv! ;-)

Uha nej, det ville være lidt trist hvis han kun var så vild og aktiv om natten

Anmeld

21. marts 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Det passer ham nok ikke at du skal ligge godt

Hvis jeg lægger mig på siden, begynder han også at sparke hårdt, men det er fordi han så kan ramme ude i siden hvor moderkagen ikke ligger.. Så føles det lidt hårdere for mig

Arhh på den vis - ja tror vist lige bebs og jeg ska ha en snak når han er ude *G* 

Kan du mærke hvad vej bebs vender?

Anmeld

21. marts 2012

LotusCPH

Chevro skriver:

Ja, det er jo bare dejligt at der er masser af liv! ;-)

Uha nej, det ville være lidt trist hvis han kun var så vild og aktiv om natten

Ja vi ska lige ha en snak når han er ude så *G* Det holder jo ik -  Men er da allerede ved at omstilles til A-menneske fra B - så baby bliver måske som sin far  - tidligt op - puuhaa

Anmeld

21. marts 2012

Chevro

Hehe ja, sådan er det vist også her. Martin kan bare ikke sove længe! Og lige pt prøver jeg at sove så meget som muligt for lige at opbygge lidt forskud på søvnen haha.. Det er ihvertfald min undskyldning overfor Martin

Anmeld

21. marts 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Arhh på den vis - ja tror vist lige bebs og jeg ska ha en snak når han er ude *G* 

Kan du mærke hvad vej bebs vender?

Ja eller altså jeg ved han vender med hovedet nedad (havde jeg også gættet inden jm sagde det) og det kan je også godt fornemme selv fordi han kun sparker øverst i maven.. Og nede i bækkenet er der kun meget små puf så det er arme/hænder

Anmeld

21. marts 2012

LotusCPH

Chevro skriver:

Hehe ja, sådan er det vist også her. Martin kan bare ikke sove længe! Og lige pt prøver jeg at sove så meget som muligt for lige at opbygge lidt forskud på søvnen haha.. Det er ihvertfald min undskyldning overfor Martin

Ja det er bare med at være på forkant med søvnen  *G*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.