Hvordan hænger det sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

håber du snart får en positiv test

Tak Søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Moms

Anonym skriver:

Det var ikke meget. Synes atnhave læst en uges tid? Men ved det virkelig ikke. Håber da den er der, hvis ikke må vi jo bare give det forsøg mere. Utroligt med din veninde håber da det er det samme her

Uge 2:

Citat:

På 3. dagen i denne uge, er blastocysten tæt ved indgangen til din livmoder, og har form som en lille hul bold på størrelse med et knappenålshoved. Den bevæger sig nu ind i din livmoder, hvor den yderligere flyder rundt i ca. 3 dage førend den sætter sig fast. Dette tidspunkt er det mest almindelige, men der kan dog også godt gå op til ca. en uge mere før end, blastocysten sætter sig fast.

Anmeld

14. marts 2012

Snuffler25

Kan det ik ha noget at gøre med man ikk er på p-piller? Måske de holder de fornemmelser i maven nede?

Jeg oplevede det samme da jeg smed piller da jeg prøvede at få min søn.. Og min veninde som ikk er på piller oplever det samme 

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Uge 2:

Citat:

På 3. dagen i denne uge, er blastocysten tæt ved indgangen til din livmoder, og har form som en lille hul bold på størrelse med et knappenålshoved. Den bevæger sig nu ind i din livmoder, hvor den yderligere flyder rundt i ca. 3 dage førend den sætter sig fast. Dette tidspunkt er det mest almindelige, men der kan dog også godt gå op til ca. en uge mere før end, blastocysten sætter sig fast.

Tak for det. Så måske jeg faktisk kan være gravid.. Hmm spændende, eller måske det har været noget andet. Tør næsten ikke tro det før jeg ser en positiv test tak for din hjælp

Anmeld

14. marts 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

Hej piger, Jeg havde d 7 marts æl. ( dvs. På 13 dagen i min cyklus) Det målte jeg på udflåddet og følelse plus kalender. Nu sidder jeg så idag og har både lidt ømme dutter og mens lignendesmerter, på trods af at der er over en uge til mens. Jeg ville jo bheller ikke kunne mærke graviditeten endnu vel? :s nogle ideer eller ligendee erfaringer?             Kh mig

Jeg havde ENORMT ømme bryster allerede en uge før forventet mens.. Så ja, det kan godt lade sig gøre!

Dog endte det i en biokemisk graviditet her i Marts. 

for dig 

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

Meego skriver:

Jeg havde ENORMT ømme bryster allerede en uge før forventet mens.. Så ja, det kan godt lade sig gøre!

Dog endte det i en biokemisk graviditet her i Marts. 

for dig 

Så er der stadig håb endnu , er dog blevet ret usikker på om jeg kunne havde en sen æl? - Smerterne virker til det, men udflåd gør ikke.. 

Øv, det gør mig ondt med den biokemiske. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.