Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger, Jeg havde d 7 marts æl. ( dvs. På 13 dagen i min cyklus) Det målte jeg på udflåddet og følelse plus kalender. Nu sidder jeg så idag og har både lidt ømme dutter og mens lignendesmerter, på trods af at der er over en uge til mens. Jeg ville jo bheller ikke kunne mærke graviditeten endnu vel? :s nogle ideer eller ligendee erfaringer? Kh mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kan devsærre ikke komme med gode råd, men ville lige sige held og lykke
Princesspigen skriver: kan devsærre ikke komme med gode råd, men ville lige sige held og lykke
Tak for de krydsede fingre
Anonym skriver: Hej piger, Jeg havde d 7 marts æl. ( dvs. På 13 dagen i min cyklus) Det målte jeg på udflåddet og følelse plus kalender. Nu sidder jeg så idag og har både lidt ømme dutter og mens lignendesmerter, på trods af at der er over en uge til mens. Jeg ville jo bheller ikke kunne mærke graviditeten endnu vel? :s nogle ideer eller ligendee erfaringer? Kh mig
ekebiv skriver: Jeg har, de sidste to måneder, haft mens lignende smerter fra ÆL ìg frem til mens. Har aldrig haft det før men nu har jeg åbenbart. Jeg har også haft underlig fornemmelse i dutterne men desværre kun negative tests :-(
Jeg har, de sidste to måneder, haft mens lignende smerter fra ÆL ìg frem til mens. Har aldrig haft det før men nu har jeg åbenbart. Jeg har også haft underlig fornemmelse i dutterne men desværre kun negative tests :-(
Mystisk.. Måske vi tænker for meget over det?
tankens kræft er desværre rigtig rigtig stærk og kan spise os mange pus...
men håber det bedste og i vædrste tilfælde kan du jo teste nu du tænker så meget over det så får du et svar og er den negativ så ved du hvad du skal forholde dig til
håber du snart får en positiv test
Princesspigen skriver: tankens kræft er desværre rigtig rigtig stærk og kan spise os mange pus... men håber det bedste og i vædrste tilfælde kan du jo teste nu du tænker så meget over det så får du et svar og er den negativ så ved du hvad du skal forholde dig til
Ja det er gnaske forfærdeligt. Kan dog ikke teste endnu, ,det vil kun vise negativ da det er tidligt (beklager stavefejl, skriver fra mobil)
morbibi skriver: Mener det tager ca.3 dage for ægget at sætte sig, så i princippet, kan du sagtens mærke graviditeten nu Min veninde havde utrolig meget kvalme lidt over en uge før forventet mens og testede positiv med det samme
Mener det tager ca.3 dage for ægget at sætte sig, så i princippet, kan du sagtens mærke graviditeten nu Min veninde havde utrolig meget kvalme lidt over en uge før forventet mens og testede positiv med det samme
Det var ikke meget. Synes atnhave læst en uges tid? Men ved det virkelig ikke. Håber da den er der, hvis ikke må vi jo bare give det forsøg mere. Utroligt med din veninde håber da det er det samme her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128