Hvordan hænger det sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej piger, Jeg havde d 7 marts æl. ( dvs. På 13 dagen i min cyklus) Det målte jeg på udflåddet og følelse plus kalender. Nu sidder jeg så idag og har både lidt ømme dutter og mens lignendesmerter, på trods af at der er over en uge til mens. Jeg ville jo bheller ikke kunne mærke graviditeten endnu vel? :s nogle ideer eller ligendee erfaringer?             Kh mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Princesspigen

kan devsærre ikke komme med gode råd, men ville lige sige held og lykke

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

kan devsærre ikke komme med gode råd, men ville lige sige held og lykke

Tak for de krydsede fingre  

Anmeld

13. marts 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Hej piger, Jeg havde d 7 marts æl. ( dvs. På 13 dagen i min cyklus) Det målte jeg på udflåddet og følelse plus kalender. Nu sidder jeg så idag og har både lidt ømme dutter og mens lignendesmerter, på trods af at der er over en uge til mens. Jeg ville jo bheller ikke kunne mærke graviditeten endnu vel? :s nogle ideer eller ligendee erfaringer?             Kh mig

Jeg har, de sidste to måneder, haft mens lignende smerter fra ÆL ìg frem til mens. Har aldrig haft det før men nu har jeg åbenbart. Jeg har også haft underlig fornemmelse i dutterne men desværre kun negative tests :-(

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Jeg har, de sidste to måneder, haft mens lignende smerter fra ÆL ìg frem til mens. Har aldrig haft det før men nu har jeg åbenbart. Jeg har også haft underlig fornemmelse i dutterne men desværre kun negative tests :-(

Mystisk.. Måske vi tænker for meget over det?  

Anmeld

13. marts 2012

Princesspigen

tankens kræft er desværre rigtig rigtig stærk og kan spise os mange pus...

men håber det bedste og i vædrste tilfælde kan du jo teste nu du tænker så meget over det så får du et svar og er den negativ så ved du hvad du skal forholde dig til

Anmeld

13. marts 2012

twinboys

håber du snart får en positiv test

Anmeld

13. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

Mener det tager ca.3 dage for ægget at sætte sig, så i princippet, kan du sagtens mærke graviditeten nu
Min veninde havde utrolig meget kvalme lidt over en uge før forventet mens og testede positiv med det samme

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

tankens kræft er desværre rigtig rigtig stærk og kan spise os mange pus...

men håber det bedste og i vædrste tilfælde kan du jo teste nu du tænker så meget over det så får du et svar og er den negativ så ved du hvad du skal forholde dig til

Ja det er gnaske forfærdeligt. Kan dog ikke teste endnu, ,det vil kun vise negativ da det er  tidligt (beklager stavefejl, skriver fra mobil) 

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Mener det tager ca.3 dage for ægget at sætte sig, så i princippet, kan du sagtens mærke graviditeten nu
Min veninde havde utrolig meget kvalme lidt over en uge før forventet mens og testede positiv med det samme

Det var ikke meget. Synes atnhave læst en uges tid? Men ved det virkelig ikke. Håber da den er der, hvis ikke må vi jo bare give det forsøg mere. Utroligt med din veninde håber da det er det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.