Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Alle sæt er str. 74. Molo sæt med elge er i virkelig fin stand. Kun en smule vaskefnuller på den ene bluse. De to andre dele er gået fri Samlet pris for sættet: 175 kr. Hummelsæt er som nyt - pris 150 kr. Det sidste Molosæt med cirkusprint er ikke solgt, men jeg har fundet ud af, at der er nogle pletter på blusens ærme, som jeg dog ikke har forsøgt at fjerne. Bukserne er i fin stand uden huller og pletter. Du kan få sættet for 25 kr. og se om du kan fjerne pletterne selv. Som sagt fejler bukserne intet Samlet pris inkl. porto 400 kr.
Alle sæt er str. 74.
Molo sæt med elge er i virkelig fin stand. Kun en smule vaskefnuller på den ene bluse. De to andre dele er gået fri Samlet pris for sættet: 175 kr.
Hummelsæt er som nyt - pris 150 kr.
Det sidste Molosæt med cirkusprint er ikke solgt, men jeg har fundet ud af, at der er nogle pletter på blusens ærme, som jeg dog ikke har forsøgt at fjerne. Bukserne er i fin stand uden huller og pletter. Du kan få sættet for 25 kr. og se om du kan fjerne pletterne selv. Som sagt fejler bukserne intet
Samlet pris inkl. porto 400 kr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: Jeg nupper det hele
Jeg nupper det hele
Oki doki Sender du mig ikke lige en mail med din adresse igen, så sender jeg dig mine kontooplysninger
Stadig masser af ting tilbage
Dejligt mærketøj
Hejsa.
Jeg ville blot høre, om du stadig er interesseret i tøjet?
Kh. Linda
Baagøe skriver: Hejsa. Jeg ville blot høre, om du stadig er interesseret i tøjet? Kh. Linda
Månsson skriver: Ov sorry det havde jeg da fuldstændig glemt igen Vil du være medtil at gå ned på 300,-
Ov sorry det havde jeg da fuldstændig glemt igen Vil du være medtil at gå ned på 300,-
Det er helt ok. 400 kr. er desværre min mindstepris, da tøjet er i virkelig flot stand, så jeg synes det er en meget fair pris
Baagøe skriver: Det er helt ok. 400 kr. er desværre min mindstepris, da tøjet er i virkelig flot stand, så jeg synes det er en meget fair pris
Månsson skriver: Så bliver jeg nødtil at springe fra for det er lige på nippet til at hun ik kan passe det mere
Så bliver jeg nødtil at springe fra for det er lige på nippet til at hun ik kan passe det mere
Helt ok Du vil ikke bare have et af sættene så?
Baagøe skriver: Helt ok Du vil ikke bare have et af sættene så?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128